news08.net/ads.txt

בית ספר משלב לדתיים וחילוניים ייפתח בלוד

לפני כעשור הגיעה ללוד קהילה צעירה של סטודנטים המשלבת דתיים, חילוניים ומסורתיים כחלק מפעילות העמותה ‘תוצרת הארץ’ העוסקת ביצירת קהילות סטודנטים לצעירים. מאז הקהילה גדלה והתפתחה והסטודנטים הצעירים הפכו להיות הורים לילדים תוך שהם מבקשים למצוא להם מסגרת חינוכית המתאימה לצרכיהם.

בתחילת הדרך, בשותפות מלאה של תושבים והורים ובהובלת עיריית לוד, הוקם גן ראשון יחד עם החווה החקלאית תלמי אחווה. לאחר שהצליחו להקים אשכול גנים עם מעל 90 ילדים השלב הבא אליו מכוונים בקהילה וברשות הוא הקמתו בשנה הבאה של בית ספר מדעי סביבתי, בשלב ראשון לכיתות א’-ב’, שישלב את מגוון המשפחות והתלמידים מכל הקשת הדתית וייתן מענה לקהילה הגדלה והצומחת בלוד. את תהליך ההקמה מלווים שותפים רבים בהם ‘רשת מיתרים – חינוך, קהילה ויהדות משלבת’ שליוותה גם את הקמת אשכול הגנים ומכללת סמינר הקיבוצים מתכללת את הפדגוגיה הייחודית.

“שאפנו להקים גן שמבוסס על שלושה ערכי ליבה; סביבתי, קהילתי ומשלב (דתי-חילוני-מסורתי). חלמנו הכי גבוה שאפשר והידיעה שאנחנו לא לבד, ששותפים יקרים והרשות המקומית חולמים יחד אתנו, גרמה לנו להעז ולא לעצור בחלום”, מספרת ארינה צימרמן, אמא לבועז וליה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן