נס גדול שלא התרחש אסון חלילה, בבית שמש: ילדה נשכחה ברכב במשך ארבע שעות תמימות עד שהוריה הוציאו אותה מהרכב כשהיא מעורפלת אך במצב טוב.
קצת לפני השעה 12 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה שנשכחה ברכב כארבע שעות ברחוב יונה בן אמיתי בבית שמש.
גרשון חוקת, מתנדב ידידים מהסניף המקומי בידידים, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום במקביל להגעתם של ההורים. התינוקת הוצאה מהרכב על ידי הוריה כשהיא מעורפלת אך במצב טוב. צוות אמבולנס בדק וטיפל בה, ולאחר מכן שחרר אותה להוריה. הילדה ניצלה בנס בעקבות כך שמזג האוויר היה נעים וכן העובדה שהרכב חנה במקום מוצל.
בידידים שבים ומבקשים מההורים – לא משאירים את הילד מאחור, שמים לב ולא שוכחים ילדים ברכב – זה יכול להיגמר באסון חלילה!
◼️ הצטרפו לחדשות בית שמש והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








