הלילה, מיד עם צאת החג, החלו צוותי מנהל התפעול בפינוי האשפה מהעיר – והעבודה נמשכת גם הבוקר. מעל 70% מהפסולת כבר פונתה, כשעד כה נאספו כ-850 טון אשפה. צוותי לקט, טיאוט, ניקיון ופיקוח פועלים בשטח, עם תגבור מיוחד בפארקים הגדולים – במטרה להחזיר את העיר לשגרה מלאה בשעות הקרובות.
עוד לפני כניסת החג קיבלו צוותי התפעול שורת מחמאות מתושבים על ההיערכות המרשימה לקראת הפסח – שכללה פינוי 4,900 פחים, ניקיון וטיפול ב-250 נקודות ביעור חמץ, טיפול ב-300 גינות ציבוריות וקישוט העיר בדגלים.
עיריית בית שמש ממשיכה לעבוד – גם במהלך חול המועד גם – כדי שבית שמש תישאר נקייה ומטופחת.
דוברות עיריית בית שמש
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









