news08.net/ads.txt

בכירי חמאס והג’יהאד האסלאמי מאיימים ברקע חיפוש האסירים: “הכיבוש יודע שהזירה הפלסטינית בוערת מתחת לרגליו”

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, שוחח עם מנהיג תנועת הג’יהאד האסלאמי, זיאד אל-נחלה ובירך על מנוסת האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע, כך פורסם בסוכנות הידיעות “שיהאב”. בשיחה בין הצדדים, הדגיש הנייה את מחויבותו לשחרור האסירים ללא קשר למחיר הכרוך בכך, וכי הנושא בראש סדר העדיפויות של הארגון.

ראש התנועה הוסיף כי מדובר במעשה גבורה המהווה “דף ניצחון חדש לעם הפלסטיני, במאבק נגד הכובש”. בנוסף, הבהיר הנייה את הצורך במתן הגנה לאסירים ואמר כי יש לספק להם רשת ביטחון להמשך פעולתם.
ביום השלישי למצוד אחרי המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע: מחאה על הפרדת פעילי הג’יהאד האיסלאמי בבתי הכלא.לאחר ההתפרעויות בכלא קציעות – אסירים ביטחוניים הציתו תאים גם בכלא רמון: בזמן שנמשכים זה היום השלישי מאמצי החיפושים אחר ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע, אסירי הג’יהאד האיסלאמי בכלא קציעות העלו באש היום (רביעי) 7 תאים מתוך 12 ושרפו חפצים שונים. מאוחר יותר גם הכלואים ברמון הציתו שני תאים באגפים שונים כאות מחאה. צוותים של יחידת ההתערבות “מצדה” הוקפצו והשתלטו על האסירים שהתפרעו. כל האסירים באגף פונו והושגה שליטה על האש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן