news08.net/ads.txt

בכירי משרד החינוך בסיור למידה במעונות “צעדים” של רשת חוויות ברחובות

מעון גבעת הדקלים זכה בפרס המחוזי בתחום המעונות

בכירי משרד החינוך בתחום המעונות בחרו בסיור למידה במעונות “צעדים” של רשת חוויות

המשלחת ביקרה במעון גבעת הדקלים, שזכה בפרס המחוזי. מנהל תחום מעונות מחוז מרכז: “התרשמנו מהמרחבים החינוכיים והעבודה הפדגוגית”

מינהלת הבקרה של משרד החינוך בחרה להגיע לסיור ברשת מעונות צעדים של רשת חוויות, על מנת להתרשם מהעשייה וההשקעה בתחום הגיל הרך.

במהלך הסיור, הגיע צוות משרד החינוך למעון צעדים גבעת הדקלים, בניהולה של אתי קריטי, אשר נבחר למעון מצטיין במחוז מרכז על ידי ציפי ביטון, המפקחת האזורית מטעם משרד החינוך למעונות יום.

בביקור השתתפו הממונה על מעונות יום משרד החינוך, נאוה פרץ ומנהל תחום מעונות מרכז, אדי מדמוני והצוות המורחב של הפיקוח הארצי מטעם משרד החינוך.

גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות הציג לצוות את האתגרים הקיימים היום בניהול מעונות היום, הפתרונות והמענים, בהם תוספת כיתות, לאור הביקוש הגדול.

עוד בסיור, שלמה נונה, מנהל תחום בטיחות בחוויות, הציג את תוכנית העבודה השנתית, וזכה לשבחים רבים על מקצועיותו, ודאגתו לשלום הילדים והצוותים.

“רשת חוויית מתקצבת מעל התקינה הנדרשת תוספת כח אדם, הכולל תקן נוסף למנהלת מעונות ומנהלת פדגוגית”, אומר גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, “בשנים האחרונות השקענו בשיפור ההתמקצעות של הצוותים, בניית תוכניות פדגוגיות, פיקוח ובקרה, לצד חידוש חצרות ומבנים, כך שנוכל להציע תנאים מיטביים להתפתחות הילדים, בדגש על מוגנות וביטחון אישי. אני מודה למשרד החינוך על ההכרה שאנו זוכים לה, ושמח שנבחרנו להציג את העשייה לגורמי המקצוע הארציים והמחוזיים”.

ביטון הודה למנהלת האגף אוסנת לוי ומנהלת רשת צעדים, אורנית צמח, אשר יחד עם המובילות והסייעות המסורות, הצעידו את המעונות קדימה. עוד הודה ביטון לד”ר אסתר הנדלר, מנהלת תחום ההדרכה ולטבחיות המסורות, אשר גם התגייסו לסייע בבישול לחיילים בתקופת המלחמה. אתי קריטי, מנהלת המעון שזכתה בפרס המחוזי, אמרה כי: “אנחנו עומדות באתגרים יום יומיים שהולכים בדרך מקצועיות, עם תשוקה ואמונה אז השמים הם הגבול”.

אדי מדמוני, מנהל תחום מעונות מחוז מרכז משרד החינוך, אמר כי: “התרשמנו מהמרחבים החינוכיים, העבודה הפדגוגית וההשקעה של הצוות, תוך דגש על מועדים וחגים, תוכנית העשרה והשקעה בתחום הבטיחות”.

אוסנת לוי, מנהל אגף הגיל הרך, המנהל את רשת צעדים, אמרה כי: “כבוד הוא לנו שנבחרנו להציג את העשייה החינוכית המבורכת לצוות הפקוח והניהולי הבכיר של משרד החינוך, ולהוות מודל לניהול מעונות”

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן