news08.net/ads.txt

בכירי משרד החינוך בתחום הביטחון ביקרו באור יהודה

במפגש הוצגה עבודת העירייה כחלק מההתמודדות עם מצבי החירום השונים | ניתן דגש על מוכנות מקלטי מוסדות החינוך והממשקים הנדרשים לעבודת החירום

במהלך המפגש בו השתתף אריה מור, סמנכ”ל במשרד החינוך, הוצגה עבודת העירייה כחלק מההתמודדות עם מצבי החירום השונים. בין השאר ניתן דגש על מוכנות מקלטי מוסדות החינוך והממשקים הנדרשים לעבודת החירום

בכירי משרד הביטחון וכן מובילי מחוז תל אביב מטעם משרד החינוך הגיעו בשבוע שעבר לביקור באור יהודה כדי לראות מקרוב את ההתמודדות של הרשות בחירום כחלק משלל האתגרים המונחים לפתחה של העירייה. הכנס התקיים במעמד ראש העיר, ליאת שוחט.

את הכנס הובילו מטעם העירייה כפיר אדרי, מנהל אגף הביטחון והחירום, ודלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, והשתתפו בו בין השאר מנכ”ל העירייה, גיל ממון, אריה מור, סמנכ”ל ומנהל אגף הביטחון במשרד החינוך. הכנס נפתח במרכז הסייבר לחדשנות דיגיטלית, שם הציגו תלמידי בתי הספר אורות ואהוד מנור את הקורסים בתחומי המתמטיקה, רובוטיקה וסייבר תוך הצגת פרויקט רחפנים חדשני.

בהמשך הציגה דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, את ההתפתחות של מערכת החינוך בשנים האחרונות, סיפרה על הגידול הדמוגרפי המואץ ועל  התוכנית האסטרטגית לחדשנות בחינוך שמוטמעת בעיר מזה שש שנים שקידמה עלייה משמעותית בהישגי הזכאות לבגרות בעיר.

בנוסף, הוצגה עבודת מכלול חירום בחינוך בשגרה ובעתות מלחמה, וכן העבודה עם השירות הפסיכולוגי החינוכי, פס”ח, החינוך הבלתי פורמלי, מתקני קליטה ומחסה המוני שנדרש בתוך מוסדות החינוך.

לאחר מכן, ביקרו המשתתפים במוקד העירוני וקיבלו הסבר על הטיפול והניהול של פניות ציבור בשגרה ובחירום. במרכז ההפעלה של העירייה הציג כפיר אדרי, מנהל אגף הביטחון והחירום, את שיתוף הפעולה ההדוק עם אגף החינוך, הצגת תפיסת האבטחה הרשותית ועיבוי מרכיבי הביטחון במוסדות החינוך בתקופת חרבות ברזל.

כמו כן, סיפר אדרי על הממשקים הנדרשים לחירום, ההכשרות לצוותי חינוך והתיאום ההדוק בין אגף הביטחון ואגף החינוך. עוד ניתן דגש על מוכנות מקלטי מוסדות החינוך באישור מהנדסי פיקוד העורף והיקל”ר, יכולות המלאי בחירום במחסן החירום בעיר ותפיסת הבטחון בעיר.

ראש העיר, ליאת שוחט, סיכמה את המפגש ובירכה את המשתתפים מטעם משרד החינוך והעירייה על עבודתם האיכפתית והמסורה, וציינה: “אנחנו עושים הכול כדי להיערך כל הזמן לכל תרחיש והסינרגיה שמתקיימת בין אגפי החינוך והביטחון מסייעים לנו להיות טובים יותר ומאומנים עוד יותר”. אריה מור סיכם את הביקור תוך ששיבח את עבודת המטה באגף החינוך והבטחון בעירייה יחד עם נציגות משרד החינוך.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן