news08.net/ads.txt

בכיר בליכוד: “אפשר היה לומר על המון אנשים שהם עשויים להיחקר בפרשה אבל עידן פרץ ממש לא היה צפוי”

עידן פרץ

העיר רחובות געשה בסוף השבוע כאשר נודע כי עידן פרץ, דמות ידועה ובכירה בסיעת הליכוד, המכהן כראש המטה של שר התחבורה ישראל כץ, הוא המקורב לדוד ביטן בפרשיית השחיתות בעיריית ראשון לציון. פרץ עוכב לחקירה במהלך השבוע שעבר ורק לאחר 48 שעות מאז שנחקר, הותר שמו לפרסום. עם זאת, אומר אחד הבכירים בסיעה “גם הפרשה הזו תחלוף”.

הספקולציות שנזרקו לחלל האוויר ביום חמישי ושישי, אודות מעורבות כביכול, של דמות ידועה מסיעת הליכוד בפרשיית השחיתות בעיריית ראשון לציון בה מעורב דוד ביטן, אומתו עם צאת השבת לאחר שהותר שמו של עידן פרץ לפרסום כמי שנחקר 48 שעות קודם ביחידת להב 433 בחשד למעורבותו בפרשה. כזכור, המשטרה עיכבה ביום חמישי בבוקר לחקירה שני חשודים נוספים בפרשה – אחד מהם הוא פרץ אשר שימש במשך כעשור עוזרו של כץ ולפני כשנתיים, בפברואר 2016 קודם להיות ראש המטה שלו. פרץ נחקר ביחידת להב 433, במסגרת פרשת 1803 העוסקת בחשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון ובכך גרם לרבים לפעור את הפה ולשאול הכיצד?

“עידן פרץ הוא בחור טוב ובחור נחמד, אדם שקט ומופנם”, אמר בכיר בסיעה, “אבל מצד שני, כבר אמרו לפני שנים רבות שמים שקטים חודרים עמוק. לא בכדי הוא נחקר בפרשה וסביר להניח שיש דברים בגו. אסור לשכוח את תפקיד המפתח בו הוא מכהן. רוב המינויים והמכרזים עוברים תחת משרד התחבורה, כל התשתיות, הכבישים, מע”צ, הנמלים. אני לא יודע מה יש שם אבל הוא נחקר כבר כמה ימים”.

יחידת להב 433

“מי שהכניס את עידן לעולם הפוליטי עוד לפני שנים רבות הוא רמי מדהלה”, אמר השבוע גורם נוסף בסיעה. “עבור מדהלה עידן הוא כמו בן, כולנו כמקשה אחת לא עוברים תקופה טובה בליכוד”, הוסיף.

בסיעה היו בהלם מדבר חקירתו של עידן פרץ?

“אפשר היה לומר על המון אנשים שהם עשויים להיחקר בפרשה אבל עידן פרץ ממש לא היה צפוי. השמועות על אחרים בוודאי שהיו וסביר להניח שעוד יהיו. היה ברור שמתישהו זה יתפוצץ. אבל עידן? עליו אף אחד לא מאמין. מדובר בפרשה מטורפת, הבכירים שם גמורים מבחינה פוליטית. עידן פרץ הוא אדם מאוד אהוב, כמובן שהופתענו כשהוא נדרש לחקירה, הוא האדם האחרון שהיו מצביעים עליו כמעורב בפרשיות מהסוג הזה. באופיו הוא לא אדם מוחצן, לא אחד שתופס כותרות או מדבר, אבל יחד עם זאת יש לו המון כוח ועוצמה, הוא קיבל המון כוח משר התחבורה”.

“המצב של הליכוד כיום הוא לא משהו”, הוסיף הבכיר. “גם הפרשה של דוד ביטן, גם התחקיר על דני דנון, תוסיפי לאלה את חוק ההמלצות והמצב של ביבי כל הזמן עם ההמלצות על הגשת כתבי אישום – המפלגה הזו חווה ללא ספק משברון אבל זה בוודאי לא ישפיע על כלום, גם לא על הבחירות. הן לא מתקיימות בחודש הבא, הליכוד זו מפלגה חזקה עם המון מתפקדים, זה לא משהו שיכול להשפיע אבל בכל זאת יצטרכו לעשות שם עבודה מאוד חזקה”.

(צילום: ‘ליכודניק’)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן