news08.net/ads.txt

בכיר בסיעת הליכוד: “מרקוביץ’ יהיה ראש העיר לאחר עידן רחמים מלול”

1-מרקו מלול

בכיר בסיעת הליכוד: “מרקוביץ’ יהיה ראש העיר לאחר עידן רחמים מלול”

בסיעת הליכוד לא נרגעים מהפצצה הפוליטית שהוטלה בשבוע שעבר ומצהירים כי המהלך לאיחוד הכוחות עם מרקוביץ’ ושות’ נועד בכדי להעמיד יורש ראוי לראש העיר המכהן, לאחר שיחליט להניח את המפתחות, כנראה בעוד חמש שנים

61 ימים נותרו ליום הגדול: רק חודשיים לבחירות המוניציפליות וסוף סוף זה קורה – ריח הבחירות באוויר מתחזק יותר ויותר, המועמדים מתחילים בפעילות, מקיימים חוגי בית ומתכננים פעילות לטווח ארוך מהצפוי. כך למשל סיפר בכיר במפלגת הליכוד ל”כל רחובות-גדרה” כי המהלך שהתרחש מאחורי הקלעים ורעידת האדמה הפוליטית כאשר רשימת “לב” החדשה מאחדת למעשה בין צעירי הליכוד, מפלגת העבודה והבלתי מפלגתיים בהובלת המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ הינה מהלך שנועד לחזק את מרקוביץ’ אשר מכהן גם כיו”ר דירקטוריון רשת חוויות לקראת הבחירות בשנת 2023. כפי שפורסם לראשונה ב”כל רחובות-גדרה” מרקוביץ’ צפוי להתמנות לסגן ראש העיר בתום הבחירות על ידי ראש העיר המכהן, רחמים מלול כאשר הכוונה היא להעמיד לו יורש ראוי אשר יוכל להנהיג בעתיד את סיעת הליכוד, הסיעה הגדולה ברחובות. “אני מציע שתשלפי דף ועט, תרשמי לך שמרקוביץ’ יהיה ראש העיר הבא, לאחר עידן רחמים מלול. הרצון הוא להצעיר את הסיעה, להצליח לייצר תנועה ראויה שנותנת מענה לתושבים ויחד עם זאת מביאה מועמד שיכול להמשיך את ההישגים של מלול ואת אלו שבוודאי עוד יגיע אליהם בחמש השנים הבאות”.

משה כהן מונה למנהל המטה של רחמים מלול

גם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, החל את קמפיין הבחירות שלו והמטרה היא לצבור כמה שיותר כוח במועצת העיר. למטה הבחירות שלו הוא גייס אחד התושבים החזקים במפה הפוליטית, משה כהן, סגן מנהל האכיפה ודובר מכבי שעריים שמתכוון להקדיש את כל זמנו לטובת גיוס קולות למלול ולרשימת מחל הכוללת את בנצי שרעבי, עודד עמרם, גיא צור ועו”ד קארין ברגינסקי, שאיישה את המקום הרביעי בבחירות הקודמות, ברשימתו של מתן דיל.

ד”ר רוני באום – האשה היחידה שנותרה במועצה

חמש נשים נבחרו למועצת העיר רחובות: יעל בק, יערה ספיר, גלי אפל-קסטל, ד”ר מרה קנבל וד”ר רוני באום אולם ארבע הראשונות לא תמשכנה קדנציה נוספת, רובן בשל עשייה דלה מאוד, אפל-קסטל תשקיע במיזמי הנדל”ן המשפחתיים, בהם היא עושה חיל. היחידה שהצהירה על התמודדות גם בקדנציה הבאה היא ד”ר רוני באום, אשר נבחרה בבחירות הקודמות מטעם “העבודה עם לב”, בראשות עו”ד יניב מרקוביץ’. כעת היא ממשיכה לשלב עימו כוחות ברשימת “לב”. במהלך כהונתה השפיעה ד”ר באום רבות על נושא ההנגשה כמחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וסייעה רבות לעיצובה של רשת חוויות, כחברה בדירקטוריון.

פנחס הומינר הגיש תלונה במשטרה

פנחס הומינר היה מהראשונים שפתחו במסע הבחירות. הוא נחשב לאחד הטובים והאיכותיים שבפוליטיקאים, כזה שרצונו לסייע לציבור נוסע מתוך רצון טהור. בשבועות האחרונים הוא מקיים חוגי בית וצובר תאוצה רבה. השבוע גילה להפתעתו כי שלטים שהציב בכניסה לעיר הושחתו. ביום רביעי בערב, הוא חש צורך לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה בסוגיה. לדבריו, “יש מי שנלחמים בנו בגלל הצטרפות של אזרחים רבים שרוצים להפוך את רחובות לטובה יותר וסובלנית יותר. אנחנו לא נירתע מהמשך עשייתנו עם כל הנשמה למען הציבור, וזו התגובה הטובה ביותר. אנחנו מגנים את האלימות והבריונות וקוראים לכולם להימנע ממנה”.

הבית היהודי: ד”ר ביר תאייש את המקום ה-4

אמיתי כהן בישר במהלך השבוע על הצטרפותה של ד”ר אביטל ביר לרשימת הבית היהודי. ד”ר ביר (38) תאייש את המקום הרביעי. היא נשואה לאילן, יליד רחובות ואמא לשלושה, גדלה ברעננה, תושבת רחובות משנת 2004. ד”ר ביר היא פעילה חברתית, מקדמת חקיקה וטיפולים רפואיים חדשניים בישראל, בעלת תואר שני במנהל עסקים ואוחזת בתואר דוקטור מטעם מכון ויצמן. היא עובדת בבית החולים בלינסון, ובמסגרת תפקידיה אחראית ליישום הפן האתי של מחקרים רפואיים. לדברי אמיתי כהן, “זכיתי להכיר את אביטל ולראות כי היא ‘שחקנית נשמה אמיתית’ אשר מביעה עימה ניסיון עשיר בתרומה לחברה ובעשייה קהילתית ענפה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן