news08.net/ads.txt

בלבול מוחלט ברמלה בעקבות פתיחת הלימודים; פיקוד העורף: “אסור לקיים לימודים”

בלבול רב בקרב הורי רמלה: אמש הודיע ראש העיר, מיכאל וידל על חזרתם של תלמידי כיתות שכבות ה’-ו’ ושכבות י’-י”ב. אלא שלפי בדיקות עם פיקוד העורף, העיר נחשבת כעיר כתומה ולפי ההנחיות לא ניתן לקיים לימודים כסדרם. לטענת ראש העיר, ניתן לפנות למוקד 104 של פיקוד העורף וההורים יכולים לקבל החלטה על פי שיקול דעתם. מבולבלים? גם אנחנו!

 

כאמור, , לאחר הערכת מצב שקיים וידל עם כל הנוגעים בדבר, החליט וידל כי היום (29.11.20), יחזרו ללימודים תלמידי שכבות ה’-ו’ ושכבות י’-י”ב. מספר דקות לאחר הפרסום, הורים פנו לחבר המועצה, עדי שטרנברג לגבי החזרה של התלמידים, מאחר ובמדורי החדשות רמלה מוגדרת כעיר כתומה. בבדיקה בפיקוד העורף נאמר כי ניתנות הנחיות אחרות והעיר נחשבת כתומה, משמע אין לקיים לימודים. מדבריו של וידל נאמר כי הלימודים יתקיימו כסדרם, אך ניתן לפנות למוקד 104 ועל פי שיקול דעת ההורים יכולים להחליט מה לעשות.

חבר המועצה, עדי שטרנברג: “דיברתי עם פיקוד העורף העיר היא עיר כתומה ואסור לקיים לימודים מכיתה ה ומעלה זה בניגוד לחוק וגם לבית ספר איתן אין אישור מיוחד כמו שאמרו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן