news08.net/ads.txt

בלגאן ב’צינור החמצן הכלכלי’ של ארגוני הפשיעה בדרום; 4 חשודים נעצרו

ארבעה חשודים מהדרום והמרכז נעצרו | כל הפרטים

היחידה המרכזית בלכיש תקפה לפני כשנה את ‘צינור החמצן הכלכלי’ של ארגוני הפשיעה בדרום, ופגעה בו אנושות באמצעות הפעלה של סוכן משטרתי שפעל בקרבם של 27 עבריינים המשתייכים לארגוני וכנופיות פשיעה בדרום, והתחבר לקווי הסמים שהפעילו, תוך שרכש מהם בעשרות עסקאות סמים מסוכנים מסוגים שונים, בהם ‘קריסטל’, ‘קוקאין’ ו MDMA.

לאחר הגשת כתבי האישום ובקשה למעצר הנאשמים עד תום ההליכים ע”י הפרקליטות, התיק החל להתנהל, ובמהלך השבועות האחרונים עלה החשד בימ”ר לכיש, כי 2 מהנאשמים שעדיין עצורים באחד מבתי הכלא, מנסים להדיח את הסוכן שהפליל אותם, מלהעיד נגדם בבית המשפט, ולצורך כך קשרו קשר עם 2 חשודים נוספים, שהחלו במסכת איומים לפגוע בסוכן ובמשפחתו.

חוקרי הימ”ר שפתחו כאמור בחקירה הסמויה, הצליחו לאסוף ראיות וממצאים נגד 4 החשודים (שנות 30-60, דרום ומרכז), והם נעצרו אתמול ע”י שוטרי ימ”ר ויס”מ לכיש לחקירה בחשד לעבירות של קשירת קשר לפשע, איומים והדחה למניעת עדות במשפט, והיום הם יובאו בפני בימ”ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

משטרת ישראל רואה חשיבות עליונה לשמירה והגנה על סוכנים ובני משפחתם, ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להגיע ולהעמיד לדין את מי שינסה להצר או להשפיע על פעילותם בכל שלב. כל זאת כחלק בלתי נפרד מהמעטפת שמספקת המשטרה לכל מי שבוחר לקחת חלק במאמץ נגד העבריינים בכלל תחומי הפשיעה.

בפרשה אחרת, בתום חקירה סמויה, היחידה המרכזית בלכיש עצרה לחקירה 3 חשודים בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, הפצת כסף מזויף וסמים והצתת רכב בעיר אשדוד על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה.

חוקרי ימ”ר לכיש פתחו בחקירה הסמויה לפני כשבועיים, לאחר שרכבו של תושב העיר אשדוד הוצת לפי החשד באמצעות חומר דליק ע”י חשודים שנמלטו מהמקום, זאת לפי החשד על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה בעיר, ושבמהלכה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותו של חשוד כבן 23 והוא נעצר במהלך סוף השבוע האחרון לחקירה. עם התקדמות חקירתו, עלה החשד כי הוא סוחר ומפיץ כסף מזויף, וכן נוהג להפעיל לכאורה קטינים שיבצעו עבורו עבירות פלילית, בהן סחר בסם מסוכן מסוג ‘דוסה’, וכן את מקרה הצתת הרכב שבגינו נפתחה החקירה.

בנוסף, חוקרי הימ”ר הצליחו להתחקות אחר זהותם של 2 קטינים כבני 17, שלפי החשד הופעלו כאמור ע”י החשוד וביצעו בשליחותו את העבירות שצוינו, והם נעצרו לאורך הימים האחרונים. בחיפוש של השוטרים שפשטו על ביתו של החשוד המרכזי באשדוד, נתפסו שטרות החשודים כמזויפים, סם מסוג ‘דוסה’, מחסנית תחמושת וכלי תקיפה שונים. מעצרו של החשוד הבגיר הוארך בבימ”ש השלום באשקלון, עד לתאריך 4.1.23. 2 הקטינים יובאו היום בפני בימ”ש השלום באשקלון לדיון הארכת מעצרם.

צילום: ארכיון דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן