news08.net/ads.txt

בלגאן ברחובות: רחמים מלול הרגיז את אנשי השמאל

ראש עירית רחובות הצליח להרתיח את גורמי השמאל בעיר בהם ממלא מקומו זהר בלום, ד”ר רוני באום ויקי נינסבאום.

“ביום הכיפורים אנחנו צריכים לכפר על עוד חטא אחד – וזהו חטא ממשלת השמאל”, אמר ראש העיר בביקורו של בנימין נתניהו בתחילת השבוע, “שתחזור בתשובה כממשלת הימים. רחובות אומרת כן לביבי נתניהו ולא לממשלות השמאל. רחובות תיתן לך גם את המנדט ה-62 וגם את ה-63, הידד הידד לבנימין נתניהו”, הוסיף מלול בחיוך. ביבי היה מרוצה – השמאלנים בעיר רחובות הרבה פחות. מיותר לציין שגם מלול בוודאי יודע כי מדובר בפליטת פה שמרצה רק אדם אחד – ביבי נתניהו. את הציבור המקומי, גם אותם שמאלנים שכנראה היו בעדו ומרוצים מתפקודו כראש העיר – הוא הפסיד בוודאות. פליטת הפה הזו עלתה ביוקר.

ממלא מקומו של מלול ומי שעשוי לרשת את מקומו בבחירות הקרובות, זהר בלום, כתב ברשת החברתית: “רחובות ידועה כעיר הסובלנות ולכן אני קורא לך לחזור בך ולהתנצל”.

מקורביו של בלום סיפרו כי אמנם הוא טרם הודיע על התמודדות אפשרית בבחירות המוניציפליות אולם מלול בהחלט הצליח להרגי אותו ולראיה סיעת “יש עתיד” שלחה מכתב למלול לפיו: “פגעת בדבריך ברוב ברור של תושבי רחובות (55%) שהצביעו בעד ממשלת השינוי. עמדת על במה לצידו של ח״כ בנימין נתניהו וקראת לציבור ברחובות: ״אנחנו צריכים לכפר על עוד חטא אחד, זהו חטא ממשלת השמאל, לחזור בתשובה לממשלת הימין, רחובות אומרת כן לביבי נתניהו ולא לממשלות השמאל״

רחמים ידידי, האם תושבי רחובות חטאו כשהצביעו לפי צו מצפונם???האם ממשלה שחברים בה אנשי ימין, מרכז ושמאל ועובדים ביחד למען המדינה היא חטא בעיניך??? הקואליציה שאתה עומד בראשה ברחובות היא סמל לאחדות, חברים בה אנשי סיעת החינוך בראש- יש עתיד שאני עומד בראשה, לצד נציגי הליכוד, ש״ס, העבודה ומרצ. כולנו מוכיחים שעל אף הבדלי העמדות, אפשר וצריך לעבוד יחד למען תושבי העיר. בסיעת החינוך בראש שבראשותי תומכים אנשי מרכז לצד ימניים ושמאלנים, חילוניים לצד דתיים, כולם אנשים שמעריכים עבודה קשה ומסירות לשליחות הציבורית. כולם מכבדים זה את זה. רחמים ידידי, בערב כניסת החג קיבלתי טלפונים מתושבים זועמים על האמירה המקוממת, אני קורא לך לחזור מדבריך, אפשר ואף ראוי שתקרא לאנשיך להצביע למפלגה שבה אתה חבר, אך אין זה ראוי לקרוא לרוב הציבור בעיר, לחזור בתשובה ולהצביע בהתאם לעמדותיך ולא בהתאם לצו מצפונם. אני משוכנע שהעיר רחובות תמשיך להיות סמל לאחדות ואחווה בין המגזרים השונים ונשכיל כולנו להמשיך לפעול ביחד למען תושבי העיר”.
ד”ר רוני באום, מהנשים המובילות בעיר, הביעה את תחושותיה במשפט קצר וברור: “ראש העיר שלי – אני לא חטא שצריך לכפר עליו”

יקי נינסבאום, מזכיר סניף מפלגת העבודה ברחובות התייחס אף הוא לדברים.

“אני לא חטא!!! וגם לא כל מצביעי ממשלת השינוי ברחובות ( בערך 55 אחוז),הם לא חטא – והם אמרו ויאמרו לא לביבי נתניהו עוד חודש בבחירות!!! זכותך הדמוקרטית לתמוך בכל מפלגה,וגם להצהיר על כך ולשכנע אנשים תושבי עירך להצביע למפלגה בה אתה תומך. אני מזכיר סניף מפלגת העבודה ברחובות קורא מכאן לחברי מועצת העיר חברי מפלגת העבודה להחרים את ישיבות המועצה ופעילותם בקואליציה העירונית עד אשר תפרסם התנצלות פומבית על האמירה המבישה שלך ערב יום כיפור במשאית של ביבי. אתה שמנהל ביד רמה את העיר רחובות תוך שיתוף פעולה בין כל הסיעות שנבחרו למועצת העיר- משמאל וימין דתיים וחילוניים, שסגניך וממלא מקומך באים ממפלגות ממשלת השינוי, וחברי המועצה שלך עם פעילותם הנפלאה למען העיר ותושביה – צריך לבוא ולבקש סליחה מהםן. מודה ועוזב ירוחם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן