news08.net/ads.txt

בלוד הוחלט: גני הילדים יעבדו 5 ימים בשבוע, בשישי – זום מהבית עם הגננת

למודל עצמו יצטרפו 15 רשויות שונות במטרה לשמור על צוות קבוע לילדי הגנים ולצמצם אפשרויות הדבקה של סייעות משלימות העוברות בין גנים שונים.
מתוך אחריות לבריאות הילדים ובמטרה להקטין את התפשטות התחלואה, הוחלט בעיריית לוד להפעיל את גני הילדים בלוד, חמישה ימים בשבוע, בדומה למתווה עליו הוחלט ברשויות נוספות, כאשר ביום שישי הילדים ישמרו על קשר עם הגננות באמצעות הזום.
מתווה זה מאפשר להימנע מהצורך בסייעות משלימות העוברות בין גנים שונים, כאמור במטרה לצמצם אפשרויות הדבקה, וכן מאפשר לילדים יציבות בזכות הצוות הקבוע. יצוין כי ההחלטה חלה על הסייעות בלבד, זאת מאחר והגננות הן עובדות משרד החינוך. סייעות אם וסייעות משלימות, יעבדו מראשון עד חמישי וביום שישי יהיה היום החופשי שלהן. הגנים ביום שישי יהיו סגורים, מלבד גני החינוך המיוחד שיעבדו במתכונת רגילה, 6 ימים בשבוע. כמו כן, הסייעות המשלימות יעבדו בגנים בהתאם לצורכי המערכת.
מעיריית לוד נמסר כי החלטה זו תהיה בתוקף למשך שבועיים ולאחר מכן תיבחן שוב. בתקווה לחזרה מהירה לשגרה ובריאות טובה לכולם!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן