בלוד חגגו מוקדם מידי • התלמידים חוזרים הבייתה, לוד במיני סגר

העיר לוד שוב בכותרות ובתקופה האחרונה בעיקר בענייני פשיעה – ירי בכל מקום, או ענייני ‘הרמזור’ – עם שאלת השאלות: לומדים או לא? רק ארבעה ימים הספיקו התלמידים ללמוד והנה מתקבלת שוב ההודעה: לוד חוזרת לאחור, התלמידים יישארו בבית. המצב בלוד לא טוב!!

יאיר רביבו ראש העיר

אמנם עושה רבות כדי שכמה שיותר מבני העיר יתחסנו אולם נראה כי התושבים אינם עושים מספיק מאמצים והתוצאות בהתאם.

רביבו כתב להורים: “התייעצות/סקר/סוג של מרד מתחכם: ציון הרמזור המתעתע הוביל לכך שהחינוך שוב נסגר אחרי 4 ימים בלבד, וזה מקומם ומסב נזק בלתי נתפס להורים ולילדים. הואיל ומשבוע הבא מותר להתקהל עד 20 אנשים בחדר/כיתה/מקום סגור, אני מציע כי נפתח את כל מערכת החינוך בעיר ממעונות ועד כיתה יב’ בהתאם לחוק. יוכלו להיכנס רק 20 ילדים לכיתה. כל גננת/מורה תערוך רשימה ותיתן עדיפות לילדים שהם או הוריהם החלימו או התחסנו או המציאו בדיקת קורונה תוך 72 שעות. במקרה שמספר העומדים בקריטריונים יהיה גבוה (זה נדיר, כי ממילא יש כאלה שבכל מצב חוששים לשלוח) אז נעשה קפסולות. מה אומרים? בזמן מלחמה חייבים לחשוב מחוץ לקופסה!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן