news08.net/ads.txt

בלוד משקיעים בהשכלה הגבוהה

 

בלוד משקיעים בהשכלה הגבוהה 1,500,000 שקל חולקו ל-520 סטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר!

ראש העיר יאיר רביבו: אני שמח שאנו מתמידים זו השנה התשיעית בחלוקת המלגות לסטודנטים שלנו ונמשיך לעודד את ההשכלה הגבוהה בלוד ולסייע בנטל שכר הלימוד.

בפעם התשיעית ברציפות מאות סטודנטים וסטודנטיות תושבי לוד, בהם אקדמאים בכל הגילאים ומכל המגזרים והאוכלוסיות, השוקדים על לימודם לתואר ראשון ושני ולתואר הנדסאי, מילאו את היכל התרבות העירוני בלוד בטקס חלוקת מלגת ראש העיר. במעמד נשאו דברים חברי מועצת העיר שכיבדו בנוכחותם: אלי סער, מחזיק תיק השכלה גבוהה ועמרי סער, מחזיק תיק הצעירים, על ההשקעה הרבה בסטודנטים בלוד ועל העשייה שנעשית למען הצעירים, באמצעות ‘מרכז הצעירים – התחנה’, ‘הקליקה’ ועוד.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, איחל למאות הנוכחים הצלחה רבה בלימודים, וחשף בפניהם בהתרגשות, כי לפני 9 שנים כשנבחר לכהן כראש עיר, החליט שכל סטודנט מלוד שלומד באקדמיה יקבל סיוע לשכר הלימוד הגבוה בכדי שיוכל ללמוד בראש שקט ורגוע, ואכן זוהי השנה התשיעית שהעירייה מחלקת מלגות בשווי של כ-1,500,000 שקלים. “בע”ה נמשיך ונשקיע בכם רבות”, אמר ראש העיר בנאומו והוסיף, “כי הסטודנטים של היום, הם התושבים האיכותיים של המחר בלוד, אנו מחבקים אותם ועושים כל מאמץ כדי שהם יחזירו לה נאמנות ותמיכה, יישארו לגור בה ויבטיחו בה את עתידם” אמר ראש העיר , “אני שמח שאנו מתמידים בחלוקת המלגות לסטודנטים שלנו ונמשיך לעודד את ההשכלה הגבוהה בלוד ולסייע להם בנטל שכר הלימודולהפוך את לוד מוקד משיכה לסטודנטים ולצעירים”.

לאחר חלוקת המלגות, נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת ומעשירה של איתי הרמן, מעצב משחקים וחידונאי ישראלי הידוע בכינוי ה”צ’ייסר” מהשעשועון “המרדף” בערוץ כאן 11. הרמן שיתף את הסטודנטים בשיטות ייחודיות לשמור בזיכרון ידע ונתונים, להצלחה בתואר.

על ניהול הטקס ביד רמה עמלו, מנהלת אגף פרויקטים, שירן בוקרה-ג’רבי ומנהל מחלקת צעירים שאף הנחה את המעמד, ארז בר חיים.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן