בלחיצת כפתור: מערכת חכמה תאפשר לתושבי העיר ליצור קשר בזמן חירום ובלייב עם המוקד העירוני

123

רחובות בעקבות הקדמה הטכנולוגית: העירייה תאפשר לתושבי העיר לדווח למוקד העירוני 106 ולשירותי החירום באמצעות שידור וידאו ישיר בזמן אמת אודות אירועים באמצעות אפליקציית ‘ריפורטי’. המערכת החכמה תאפשר העברת דיווחים על מפגעים או אירועים באמצעות שידורי וידאו חיים, המלווים בשיחה רגילה ובמיקום מדויק אל המוקד העירוני ובהמשך אל שירותי החירום בעיר באמצעות לחיצת כפתור.

עיריית רחובות היא בין הרשויות הראשונות המטמיעות את הטכנולוגיה המתקדמת במוקד השירות העירוני. במערכת שפיתחה חברת הסטארט-אפ ‘ריפורטי – ביטחון לאומי’ תהא אפשרות לצ’אט עם המוקדן, בכדי לייעל את פעילות מוקד השירות, מענה יעיל בזמן מינימלי ושירות זריז. הדיווח באמצעות המערכת יתאפשר גם באזורים בעלי קליטה חלשה ובתוך מבנים סגורים, בזכות טכנולוגיה ייחודית.

מערכת מתקדמת לעיר רחובות. רחמים מלול
מערכת מתקדמת לעיר רחובות. רחמים מלול
ראש העיר, רחמים מלול התייחס לעובדה זו ואמר: “באמצעות הטמעת המערכת החדשה, נשפר בצורה משמעותית את התקשורת עם התושבים, ואת איכות השירות המוענק להם. המערכת החדשה הינה נדבך נוסף במהפכה הטכנולוגית שאנו מנהיגים. מדובר בערוץ תקשורת דיגיטלי ישיר, יעיל, קל ונוח בין התושבים למוקד העירוני, אשר יאפשר למוקד צפייה בדיווחי התושבים בשידור חי, יקצר את זמני הדיווח ובכך גם את זמני ההמתנה. אנו מקווים כי התושבים ישתמשו בערוץ החדש הזה, יפגינו אחריות קהילתית וידווחו על כל מפגע או אירוע, במטרה לשדרג את איכות החיים בעירנו”.

חבר המועצה ומחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד אשר יזם את שילובה של המערכת הדיגיטלית בסל השירותים לתושב, הוסיף: “אפליקציית ריפורטי תשפר באופן ניכר את השירות והמענה הניתן לתושבים. תודה לראש העיר, רחמים מלול, על האמון ביוזמה החדשה”.

מהחברה נמסר כי בחודשים הקרובים יתווספו לאפליקציה שהורדתה אינה כרוכה בתשלום, מגוון פיצ’רים חברתיים לתקשורת בין בני משפחה והסביבה הקרובה, במטרה לאפשר לכל משתמש לבנות מעגל חברים רחב שישמור עליו והוא עליהם. ממשק הניהול של ‘ריפורטי’ מוטמע במוקדי מגן דוד אדום באופן מלא והנהלת החברה מעריכה כי בחודשים הקרובים משטרת ישראל ומכבי אש יחלו להטמיע את מערכות הבית של ריפורטי במוקדי השירות שלהם, ויאפשרו לתושבי ישראל חוויית דיווח מלאה. עד שזה יקרה – דיווח דרך האפליקציה, למוקדים אלו, יתאפשר בשיחת חירום רגילה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן