news08.net/ads.txt

בלעדי! במשטרת ישראל יחקרו האם יוסי עטר נרצח בחיסול מתוכנן או לאחר שוד שהסתבך

IMG-20170603-WA0010|אמבולנס

פרשיית הרצח שהתרחשה בליל שבת מביאה עימה מספר כיווני חקירה במרכזם הסיבה לרצח. ל”רחובות היום” נודע הערב כי בכוונת המשטרה לבחון את האירוע משני הביטים במטרה לברר האם יוסי עטר המנוח בן ה59 נרצח לאחר חיסול מתוכנן או לאחר שוד שהסתבך.

אמש, סמוך לשעה 20:00 שמעו תושבי שיכון סלע קולות ירי מתוך עסק ה”לופט” שנמצא ברחוב עמוס דניאלי פינת משה פריד. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום ערכו סריקות וכעבור דקות ספורות נכנסו אל תוך המתחם ומצאו במשרד הראשי את בעלי המקום, יוסי עטר, כשהוא מתבוסס בדמו. חובשים של מגן דוד אדום החלו בפעולות החייאה אולם כעבור כשעה נאלצו לקבוע את מותו.

מעדויות ראשונות עלה כי מהמקום נמלטו שני חשודים שנכנסו אל תוך רכב שחור וברחו מהמקום. באותו הזמן המתחם היה הומה בני נוער שחגגו בו מסיבות פרטיות. השוטרים תחקרו את הבליינים, במקביל נאספו עדויות ממצלמות אבטחה ואלו ישמשו את צוות החקירה שהוקם במיוחד בעקבות האירוע.

בתום ניסיונות החייאה של שעה נקבע מותו.

חוקרי המשטרה אשר מצאו אקדח בסמוך לבעל המקום הירוי העבירו את הממצא לפיענוח ותוצאות דגימות אצבע ויבחנו למי הוא שייך. כמו כן יחקרו מדוע החשודים לא לקחו את האקדח איתם והאם מדובר בריב ספונטני במהלכו נשלפו אקדחים או שמא מדובר בסכסוך ישן ובחיסול מתוכנן. כיוון אחר שהמשטרה תבדוק, הוא האם מדובר בשוד שהסתבך, זאת מאחר והכספת של בעל המקום אותרה במשרד שבו הוא נורה למוות ונדמה כי החשודים שביצעו את הרצח לא אספו את הכסף מתוכה אלא ברחו מהמקום במהירות האפשרית.

חיסול ממוקד או שוד שהסתבך? במשטרה יחקרו

הנרצח יוסי עטר, הינו תושב שכונת אושיות שריצה בעבר מאסר עולם בגין שוד שהסתבך בו היה מעורב. מקורב אליו סיפר כי “לפני כעשרים שנה, הוא יצא עם חבריו לבצע שוד על נהג משאית שהוביל מכולה. הם חשבו שיש במכולה סחורה יקרה שתעשיר אותם. אבל השוד הסתבך, שניים מהחוליה ניגשו לבעל המשאית, איימו עליו ובתוך כך התפתח עימות במהלכו נורה למוות נהג המשאית. חברו של יוסי עטר הפך לעד מדינה, הוא הסגיר אותו וכך אותו עד מדינה יצא מהסיפור נקי ועל הנרצח מאמש נגזר מאסר עולם. לאחר כעשרים שנות מאסר, לפני כחמש שנים, הוא שוחרר לחופשי ומאז התייצב מדי פעם בתחנת המשטרה כאסיר עם רישיון נשק כנדרש בחוק”.

הנרצח כאמור התגורר בשכונת אושיות שבדרום העיר, בבית פרטי שם נהג לערוך מסיבות משפחתיות ואהב את הנאות החיים. חבריו סיפרו כי “הוא יצא ממעגל הפשע, ניקה את שמו ובסך הכל התפרנס בכבוד. מדי פעם היינו נפגשים אצלו לעל האש, או לערב קריוקי נחמד אבל לא יותר מזה”.  בנוסף, הוא ניהל עסק משגשג בפאתי שיכון סלע שבמערב העיר. העסק פעל בכל ימות השבוע והיו מתקיימות בו מסיבות פרטיות, עם חדרי אירוח. לא אחת התלוננו השכנים על רעש שנבע מתוך המקום הפריע למנוחת תושבי שיכון סלע.

הורה לשוטרים לפעול ברגישות. סנ”צ שרון מנור

מיד עם קבלת הידיעה על הרצח שאירע, הגיעה למקום כל צמרת פיקוד המשטרה, הראשון שבהם היה מפקד התחנה, סנ”צ שרון מנור שהורה לשוטרים לפעול ברגישות והאיץ בחוקרי התחנה לפתוח בחקירה המיידית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן