news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | המשטרה חוקרת הטרדות מיניות במרכז האקדמי פרס ובמכון ויצמן

עיריית רחובות

פרסום ראשון: המשטרה חוקרת האם איש סגל במכללת פרס ברחובות וכן עובד במכון ויצמן הטרידו מינית סטודנטים, לכאורה, אשתקד- כך עולה מדיוני הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי שהתכנסה אתמול. 

מכון ויצמן

מהוועדה עולה כי איש סגל במכון ויצמן למדע הטריד מינית וחיזר אחרי סטודנטית וחבר סגל מדעי באופן מתמשך בשנה שעברה. כמו כן נערכה התכתבות בפייסבוק ביניהם, אך הסטודנטית הבהירה מופרשות שזוהי דרך לא הולמת. בשיחות עם מעורבים (עובדים ומנהלים), התקיים יברור במעמד הנציבה וראש האגף האחראי – שם צפו הדברים. מהתחקיר עולה כי לפי המלצת האחראי על התיק נעשתה שיחת הבהרה ודרישה להימנע מעיסוק בעניינה של המתלוננת. איש הסגל נחקר במשטרה וכאמור הדיונים עדיין לא הסתיימו. במקרה נוסף, במעורבות שני סטודנטים, התקיימה שיחה עם הפונה, תיעוד ומעקב, אולם בסופו של דבר הפונה החליטה שלא להגיש תלונה וביקשה שלא לערוך ברור נוסף.

עיריית רחובות

גם במכללת פרס הוגש תלונה בגין הטרדה מינית בין איש סגל מנהלי לסטודנטיות ב-2018-2019. מהתחקיר עולה כי שלח אליהן אמירות ומסרונים בעל אופי מיני. אופן הטיפול עם המתלוננות נערכה בפגישה ושיחות טלפון אשר ביקשו לפתור זאת עם הנילון בכוחות עצמן ובהדרכת הממונה. המלצת האחראי בנושא היא לסגור את התיק ולפטר את איש הסגל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן