בלעדי | פרשה מזעזעת: בנות 6 מבית ספר בשפלה הוטרדו על ידי בת הכיתה בשירותים – הסיפור המלא

בעידן בו החרם קיים מכל עבר נראה כי העירנות על ילדינו צריכה להיות כפולה ומשולשת. אם שבתה לומדת בבית ספר בשפלה, חושפת הבוקר (חמישי) פרשה מזעזעת אשר התחוללה במוסד חינוכי באזור בקרב ילדות בנות שש. לפי א’, האם (שם בדוי), בתה ושתי חברותיה הוטרדו על ידי בת הכתה, אף היא בת שש באופן מיני.

האם מספרת: “הבת שלי, יחד עם עוד 2 בנות הותקפו מינית על ידי ילדה אחרת, מהכיתה שלהן… כיתה א'”. לשאלה “מה הכוונה בדבריה ‘הותקפו מינית?’ ענתה: “הילדה המתקיפה לקחה אותן לשירותים ולקחה עוד בת שתהיה שותפה שלה ואמרה להן: ‘אם אתן רוצות להיות בחבורה שלנו אתן צריכות לעבור תהליך בדיקה. הן הכניסו אותן לשירותים ואחת אחת הורידו להן את הבגדים, דחפו להן מטריה. המקרה מזעזע, במיוחד שזה בגיל הזה ויותר מזעזע שבית הספר לא עשה ולא עושה כלום”.

איך ידעתם על הסיפור?
“הבת שלי והבת של האמא השנייה מתוך שלוש (השלישית העדיפה שלא לחשוף את הסיפור) – אמרו את זה למורה, באותו יום שזה קרה. בעצם כך שהן סיפרו למעשה נמנעו סיפורים נוספות מפני שהיו אמורות להיות מותקפות. על הפרשה אני שמעתי מהיועצת ומהרווחה. אחר כך הבנתי שבעצם היו שני מקרים כנגד הבת שלי. פעם אחת הילדה המתקיפה פגעה בה עם החברות ופעם נוספת לבד. אי אפשר לעבור על כך בשתיקה!”.

**

בתה של א’ לא הגיעה עוד לבית הספר. “החלטתי להוציא אותה בעקבות המקרה ובעקבות מקרה אלימות שהיה לה בהסעות. הילדה הפוגעת הייתה בועטת לה בכיסא, פרצופים, הצקות, ‘לוקחת לה חברות בהסעה’ ובנוסף, היה ילד שהרביץ לה פעם אחת, משך לה את המכנסיים, בעט לה כדור בראש – למה? כי היא שרה בהסעה! כשהבת שלי הלכה וסיפרה זאת למורה ונתנה בה אמון, המורה החליטה להשעות את הבת שלי ואת הילד האלים. לשאלה מדוע נעניתי מפני שהייתה מעורבת במקרה אלימות. זה אמיתי? הרביצו לילדה שלי ואת נותנת לה עונש? האלימות המינית הייתה הקש ששבר את גב הגמל. היא הייתה שבועיים בבית הספר, מאז שאירע המקרה, ושלשום החלה לימודיה בבית ספר חדש”.

ניגשת למשטרה? הגשת תלונה?
“לא”.

למה?
“בגלל שהרווחה אמרו שאין שום סיבה לעשות את זה. יש לנו את הזכות להגיש תלונה אבל אם נגיש תלונה – יחקרו את הבנות שלנו אבל בגלל הגיל לא יכולים להכריח את האמא של הילדה המתקיפה לתת אישור לחקור את הילדה. אנחנו לא רוצות לגרום להן לטראומה נוספת, שרק הילדות שלנו ייחקרו”.

למה חשוב לך לספר את הסיפור?
“קודם כל שהורים יידעו, שיהיו עירניים יותר. דבר שני, חשוב לי לספר את הסיפור ולזעוק את זעקת הילדות – הסיפור נקבר מבחינת בית הספר, טאטאו אותו עוד לפני שהתחיל. סיבה נוספת היא כדי לעורר את בית הספר, שיעשו משהו, שיבינו שזה דבר חמור, שזה לא סתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן