בלעדי: קבלן שיפוצים מקומי עקץ איש עסקים מוכר מתחום האירועים, בסך של 650 אלף שקלים – לא הוגשה תלונה במשטרה

שיפוץ

הסיפור הבא לא דווח למשטרת ישראל, וסביר להניח שמסיבות ברורות לכל, גם לא ידווח: בעלים של מועדון לשעבר ששטחו הוסב לאולם אירועים, אדם מוכר ומכובד מאוד בעולם העסקים, נעקץ לאחרונה על ידי קבלן שיפוצים. שווי העוקץ: 650,000 שקלים – כך נודע הבוקר (שלישי) ל’רחובות היום’.


?
גורם המעורה בפרטי הפרשה, שאין לדעת כיצד תסתיים, סיפר כי בין איש העסקים לקבלן נסגרה עסקה בעל פה, לפיה ישלם בעל מועדון לשעבר סכום של 900 אלף שקלים בכדי לשדרג את מראהו של המקום, שהפך בשנים האחרונות לאולם אירועים בוטיק.

מהר מאוד הבין בעלי האולם כי את השיפוץ לא יראה – כך גם את הכספים, אותם שלשל לכיסו בעל המקצוע שלא עמד בהתחייבויות. רגע לפני שהתפוצצה העסקה בין השניים, הספיק בעל האולם להשיב לכיסו כרבע מיליון שקלים. בין הצדדים שורר מתח רב, ונראה כי הפרשה, רחוקה מסיומה. בעת שיהיו פרטים נוספים – נעדכן.

*תמונה עליונה: אילוסטרציה
גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן