בלשי תחנת רחובות עצרו סוחר סמים – לאחר שנתפס “על חם” ניסה להימלט ופגע בשתי מכוניות

סמים

בפעילות שערכו בלשי תחנת רחובות אחר מחוללי הפשיעה וסוחרי הסמים בעיר רחובות, הם הצליחו לשים ידם על סוחר סמים כשכמות גדולה של סמים ברשותו.

מכתב האישום שהוגש אל בית משפט השלום ברחובות כנגד שני חשודים עולה כי בחודש פברואר השנה הבחין בהם הבלש זהבי פרץ

 כשהם בתוך רכב הממתין בחניון ברחוב בני משה שבמרכז העיר. פרץ ארב להם והבחין באדם זר שמשוחח עמם, בהזדמנות ההיא הוא התקרב אליהם והזדהה בפניהם כשוטר – וביקש מהם לדומם את המנוע.

בתגובה, פצח נהג הרכב בנהיגה מהירה לכיוון היציאה מהחניון כדי להימלט ופרץ צעק לעברם לעצור. ביציאה מהחניון התנגשו השניים בשני רכבים – ורכבם נעצר בין שני הרכבים שניזוקו. בשלב הזה פרץ ובלשים נוספים שחשו לעזרתו, התקרבו לרכב ודרשו מהשניים לצאת מתוכו כשידיהם מורמות. למרות זאת, נהג הרכב המשיך ללחוץ על דוושת הגז בניסיון נוסף להימלט ומשלא הצליח זינקו עליהם הבלשים ועצרו אותם.

מבדיקה עלה כי השניים הינם צעירים בני 20 ו-21 תושבי העיר לוד. הנהג, החשוד בסחר בסמים מוכר למשטרה. בחיפוש ברכבם נתפסה כמות סמים גדולה: שקית שקופה ובתוכה 16 מארזים של סמים מסוכנים מסוג הירואין במשקל כולל של 13.8704 גרם נטו וכן 2,510 שקלים במזומן, עוד נתפסו כפפות של הרכב וארבעה מכשירים סלולאריים. שופט בית משפט השלום ברחובות מנחם מזרחי חרץ את דינו של סוחר הסמים וקבע כי הוא ירצה חצי שנת מאסר בפועל, הכסף המזומן יחולט והפלאפונים שנתפסו הושמדו. הסמים שנתפסו נשמרו לצורך ראיות בכתב האישום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן