news08.net/ads.txt

בל מילר מונה ליועצה הקולינארי של מסעדת פטרה

>> לאחר שקיבלה את אישור משרד הבריאות, המסעדה הגיאורגית פטרה בבעלות סימו בן חובל מינתה את בל מילר ליועצה הקולינארי

מינוי חדש במסעדת פטרה הגיאורגית: בל מילר

– שעד לפני שנה שימש כשף הראשי, מונה ליועצה הקולינארי. לדבר מילר, “בשנים האחרונות, במקביל לעבודתי בפטרה, למדתי קורסים מגוונים בעולם הייעוץ הקולינרי מתוך רצון להתפתח בתחום ולהנגיש למסעדנים רבים את הידע הדרוש להצלחה בענף. אני שמח שאחרי כ”כ הרבה שנים, סימו בן חובל – אותו אני מעריך מאוד – מאמין בי ונותן לי לייעץ קולינרית באופן רשמי ולהוביל תהליכים חדשים. מעבר לכך שהוא מסעדן ברמות הגבוהות ומביא אהבה ונשמה אמיתית למקצוע – הוא שאפתן ויש לו ראייה קדימה, ואני שמח על כך”.

המסעדן סימו בן חובל הוסיף: “אין אושר גדול מלראות אדם שצמח אצלך במטבח ואוצר ידע קולינרי נרחב, מתמיד בלימודים ומחפש איפה לשדרג את עצמו ואת העסק בו הוא מועסק פעם אחר פעם. לשמחתי, פטרה קיבלה את אישור משרד הבריאות – מביני עניין יעידו כי מדובר באישור שמדבר בעד עצמו ובעיקר לאור המטבח הגרנדיוזי והמשוכלל שיצרתי עם חללי עבודה נכונים לשמירה על טיב איכות המזון. השלב הבא היה ברור לי – העסקת יועץ קולינרי שילווה את המשך דרכה של פטרה בשנים הבאות לרבות האתגרים שבדרך וניצול נכון שלהזדמנויות, תפעול יעיל של הצוותים להבטחת ביצועים מיטביים, פיתוח מתכונים ייחודיים למנות חדשות ומקסום האסטרטגיה הארגונית – והיה לי ברור שהראשון שאציע לו לצאת למסע המשותף הוא בל שמכיר כל כל טוב את המסעדה. מאחל לו ולנו המשך הצלחה”.

צילום: יח"צ, משוחרר מזכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן