news08.net/ads.txt

במגמת עלייה: האם מכבי שעריים חוזרת לעצמה?

העונה החלה רע בקרב מכבי שעריים, אך בשבועות האחרונים מפגינה הקבוצה אותה מאמן רון קופרלי יכולת מצויינת, שככל הנראה מוציאה את המועדון לדרך חדשה. שני ניצחונות (מול מכבי יבנה והאחרונה בטבלה קריית גת, בהתאמה) מביאות את שעריים לימים בהם האוהדים יכולים לחייך.

עם 10 נקודות עד עתה, וכשהיא ממוצבת במקום ה-11 בטבלה, מכבי שעריים מראה שאסור להספיד אותה כל כך מהר. את תחילת העונה ירצו לשכוח שם מאוד מהר, לאחר תצוגות נפל והפסדים כואבים, שהובילו אותם אל מעמקי התחתית. למרות הפתיחה הגרועה, בלשון המעטה, המאמן קופרלי המשיך לקבל את הקרדיט ויתרה מכך, המנכ”ל כפיר קירט הצהיר לא פעם כי גם אם הקבוצה תמשיך ביכולת הרדודה – מעמד המאמן יהיה איתן.

אנשי שעריים לא התרגשו כאמור ממצב הקבוצה, ואף לא נתנו לאוהדים הרגשה שהעונה תרד לטמיון כל כך מהר. במחזורים האחרונים הקבוצה הציגה יכולת גבוהה למצופה ממנה כקבוצת תחתית. נראה ששחקניו של רון קופרלי הפיקו לקחים ולראייה הניצחונות מול השכנה מיבנה ומכבי קרית גת.

כפיר קירט ראשית

לאחר הפגרה, תצא הקבוצה למשחק חוץ לא פשוט נגד בית”ר נורדיה. זהו מבחן אמיתי עבור המועדון, שכן יפגשו קבוצה המדומה לחיה פצועה. אין ספק שמדובר במשחק פיקנטי שיכול לשקף מי יוצאת לדרך חדשה ומי עדיין תקועה בבעיות פנימיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן