news08.net/ads.txt

במהלך ההכנות ליום הזיכרון: חיילים הבחינו בנחש צפע והרגו אותו

במהלך ההכנות לטקס המרכזי של יום הזיכרון בבית העלמין הצבאי (גורדוסקי) הבחינו חיילים בנחש צפע שהתפרץ לעברם והצליחו להרגו עוד בטרם הצליח הנחש להכיש את אחד מהם. לדברי החיילים והנוכחים במקום נמנע אסון מאחר ואל בית העלמין הצבאי מגיעים רבבות מידי שנה להתיחד עם זכר יקירהם.

בית העלמין ממוקם בצידו המזרחי של העיר שגובל עם שטחים פתוחים אשר בעברם היו פרדסים וככל הנראה מקורו של הנחש הזוחל החוצה לרוב במזג אויר חם.

בתוך כך יצוין כי ד”ר אבי צרפתי הווטרינר העירוני ניסח לקראת חודש אפריל דף הנחיות לציבור הרחב להתמודדות עם נחשים ורמשים בו ציין כי “הקיץ על החום והלחות שלו מתקרב ובא, ואחת מהתופעות הנלוות שלו הינה הופעתם של זוחלים שונים ובעיקר נחשים. בנוסף, הקמת שכונות חדשות באזורים שהיה בעבר שדה בור יכולה לגרום למפגשים בין הדיירים החדשים והדיירים ‘הישנים’ (נחשים, עקרבים, נדלים). תקופה זו יכולה להימשך קיץ שלם, עד ליישוב מלא של השכונה. עם הגעת הסתיו והחורף הזוחלים והרמשים עוברים לשנת חורף ונעלמים מהנוף המקומי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן