news08.net/ads.txt

במהלך החג: שמונה תושבי מזכרת אומתו כחולי קורונה

על אף הסגר שהוטל בסופ”ש, זה לא מנע מהקורונה להמשיך להתפשט במזכרת בתיה: היום עודכנו במועצה על 2 תושבים שהחלימו ועל 8 תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה: מאומת הרשום כתושב מזכרת בתיה אך מתגורר מחוץ למושבה. 2 תושבים שנדבקו, ככל הנראה במקום עבודתם מחוץ למושבה, אין קשר בין התושבים. שניהם שוהים בבידוד בביתם. בני משפחתו של הראשון נבדקו ונמצאו שליליים לנגיף, בני משפחתו של השני נבדקו וממתינים לתשובות.
תושב שנדבק מקרוב משפחה מאומת, מחוץ למושבה. שוהה בבידוד בביתו, בני משפחתו נבדקו ונמצאו שליליים לנגיף. שני ילדיהם של זוג חולים מאומתים, תלמידים בבית ספר נבון בכיתות ב ו- ד. בית הספר הוציא הודעה מסודרת להורי התלמידים ולצוות הנדרשים בבידוד. אשתו של חולה מאומת, שוהה בבידוד בביתה מזה מספר ימים. תושבת נוספת, מקור ההדבקה לא ידוע. שוהה בבידוד בביתה, בני משפחתה יבדקו בהקדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן