במהלך הלילה: מספרה הוצתה במילצ’ן ובקבוק תבערה הושלך לעבר רכב בקריית משה – וידיאו

20170606_073059

כוחות כיבוי האש קיבלו במהלך הלילה (בין שני לשלישי) קריאות על שריפת מספרה במילצ’ן והשלכת בקבוק תבערה על רכב בקרית משה. שני האירועים הסתיימו בנס ללא נפגעים.

במתחם החנויות ברחוב הרצל 29 עלתה מספרה באש. סמוך לשעה 1:00 הוזעקו כוחות המשטרה והכיבוי אל המקום בעקבות קריאות של אזרחים על אש שיוצאת מהמספרה שבמתחם מילצ’ן. הכוחות שהגיעו למקום השתלטו על השריפה וכיבו אותה. כוחות משטרה סגרו את המתחם בסרט משטרתי ומנעו מעוברי אורח וכן מבעלי החנויות הסמוכות להתקרב מחשש שיפגעו.

שוטרי התחנה שהגיעו ציינו את פרטיהם של בני נוער שהיו באותה העת בקרבת מקום לצורך תשאול ואל המקום הגיעה גם ניידת זיהוי פלילי שאספה ממצאים מהמקום לצורך המשך החקירה לרבות סרטוני אבטחה מעסקים סמוכים. סקרנים שהתקרבו בעקבות הגעת כוחות ההצלה והחרום סיפרו כי זו הפעם השלישית שהמספרה עולה באש.

שריפה נוספת אירעה בשעה 3:00. כוחות מערך הכיבוי והחירום הוזעקו לשריפת רכב שעלה באש ברחוב ‘מרבד הקסמים’ בשכונת קרית משה. לוחמי האש השתלטו על האש ומנעו שריפה גדולה ונזק עצום.

עם סיום עבודת לוחמי האש הבחינו הצוותים בשברי בקבוק זכוכית שנותרו מבקבוק התבערה שגרם להצתה. ניידת זיהוי פלילי הגיעה למקום ואספה ממצאים. לטענת בעלי הרכב הם לא מוכרים ואין להם מושג מי יכול היה לעשות להם זאת. המשטרה פתחה בחקירה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן