news08.net/ads.txt

במהלך השבת: ח”כ עודד פורר נסע עד טבריה בכדי להביע הזדהות ותמיכה בתושבים עם פתיחת התחבורה הציבורית בשבת

ח״כ עודד פורר (ישראל ביתנו) והמועמדים לרשימה מטעם המפלגה לכנסת הבאה, אלכס קושניר, מנכ״ל משרד העלייה והקליטה לשעבר ואיש התקשורת יבגני סובה, הגיעו יחד עם פעילי צעירי ישראל ביתנו על מנת להביע הזדהות ותמיכה בתושבי טבריה ובתחבורה הציבורית בשבת

״טבריה החזירה לעצמה היום מה שנלקח ממנה לפני שנים – את היכולת לבחור. הסטטוס קוו שהופר בעיר בעשרים השנים האחרונות שינה את פניה של טבריה והפך את הכפייה הדתית לשגרת חיים עבור תושבי טבריה והתיירים המבקרים בה. לא יכול להיות ששר הפנים שיושב בירושלים יקבע איך ייראו החיים בכל רחוב בטבריה. כמו שנתנגד לקווי אוטובוס לשירות התושבים בבני ברק בשבת כך נאפשר בעיר כמו טבריה תנועה מהשכונות העיליות לטיילת. זה נכון לתושבים ונכון עבור עיר תיירות כמו טבריה”.

פורר, תושב רחובות, הוסיף: “אני מברך את ראש עיריית טבריה על המהלך ומקווה שזוהי רק תחילתה של דרך חדשה שבה יכבדו איש את רצונו של רעהו, וכפי שתושבי השכונות החרדיות יזכו לשמור את השבת כדרכם, יוכלו שאר תושבי טבריה והתיירים להגיע בתחבורה ציבורית לטיילת שוקקת החיים”.

שאלתי את פורר האם היה רוצה לראות תחבורה ציבורית בשבת ברחובות, והוא השיב: “העמדה של ישראל ביתנו ושלי היא שבכל עיר הרשות המקומית היא שתקבע. אני בעד תחבורה ציבורית מחוץ לשכונות הדתיות כפי שעשו בטבריה, ממש כפי שאתנגד לתחבורה ציבורית באזורים דתיים. ההחלטה בעניין צריכה להיות של הרשות המקומית ולא של שר הפנים”.

(צילומים באדיבות דוברות ישראל ביתנו)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן