news08.net/ads.txt

במהלך השבת: פיצוץ רכב בשכונת דהמשה | צפו בתמונות מהזירה

במהלך השבת, לאחר אחת אחרי חצות, דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על פיצוץ ברכב, בכביש המוביל לשכונת דהמשה בין רמלה ללוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על 2 גברים כבני 30 ללא סימני חיים, נקבע מותם במקום – והם הועברו לבי”ח אסף הרופא. כמו כן, גבר כבן 30 במצב בינוני, בהכרה עם פציעות בחזה ובגפיים.

חובש בכיר במד”א אוריין שאול, סיפר:”כשהגענו במקום הייתה המולה, ראינו רכב שנשרף ובסמוך שכבו 3 נפגעים גברים כבני 30 , שניים מהם היו מחוסרי הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם, גבר נוסף כבן 30 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב”.

ממשטרת ישראל נמסר: “המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר פיצוץ ברכב בלוד. כתוצאה מהפיצוץ נקבע מותם של שניים מנוסעי הרכב ע”י גורמי רפואה. פצוע נוסף פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא. שוטרי תחנת לוד, חבלן משטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי מבצעים במקום סריקות ואיסוף ממצאים לבחינת הרקע והנסיבות”.

נכב”ה נמסר כי  נסיבות פרוץ השריפה בחקירה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן