במהלך מפגש עם פעילי הליכוד: ח”כ יואב קיש שמע כי הצעת החוק עברה בוועדת השרים בכנסת

בזמן שהצבעת חוק שלו לפיה חזקת הגיל הרך תצומצם מגיל 6 לגיל שנתיים בלבד – עברה בוועדת השרים בכנסת, יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יואב קיש, ממפלגת הליכוד, יואב קיש נפגש בצהרי היום (ראשון) עם פעילים מרכזיים וחברי הסיעה בקניון רחובות.

פעילי הליכוד ברחובות נפגשו עם ח”כ יואב קיש, היום בצהריים

בפגישה, שנערכה בתיווכם של ברוך עייש, גלעד מזרחי, עו”ד תמר פז, מוטי לביא, עמוס כועי וחיים אברהם, העלו החברים בפני קיש מספר נושאים בהם חשיבות הקשר הבין אישי והשוטף של נבחרי הציבור אל מול אנשיהם בשטח. מפגש הפעילים החל ובמהלכו התבשר קיש שהצעתו עברה את הצבעת חבריו שבמליאה, קיש פנה לאברהם ואמר לו בליציות: “מהיום אני נפגש איתך לפני כל הצבעה”. עייש מנה מספר נקודות הנוגעות לסניף הליכוד בעיר והדגיש כי הקשר בין הפעילים לבין ח”כ קיש חשוב ביותר מבחינתם וכי הם רואים בעין יפה את העובדה כי לא ביטל את הפגישה למרות שהצעתו נידונה באותה העת בכנסת.

מפגש פעילי הליכוד בצהריים, בקפה ג’ו בקניון רחובות

אל המפגש הצטרף באקראי נציג שכונת קרית משה ויועץ ראש העיר לשעבר לענייני העדה האתיופית, סלומון מלקו. בדבריו ציין קיש כי גם עבורו הקשר עם הפעילים ותומכי המפלגה חשוב ביותר והוסיף כי בביקורו הבא יגיע לסיור בשכונה המערבית יחד עם חברו לסיעה, גולן ביטון, בכדי לבחון את הצרכים של השכונה ואף ינסה לסייע ככל שניתן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן