news08.net/ads.txt

במה זכו צוות ניידת טיפול נמרץ מתחנת רחובות של מד”א?

חדשות 08 רחובות

צוות ניידת טיפול נמרץ מתחנת רחובות זכו בתחרות הרפואה השנתית של מרחב איילון במד”א

בסוף השבוע התקיימה התחרות השנתית של מרחב איילון במד”א להכנות הצוותים לחירום במושב בית אלעזרי. בתחרות בהשתתפות 12 צוותי מד״א ממרחב איילון בהם 6 צוותי אמבולנס ו-6 צוותי ניידת לטיפול נמרץ שהתחרו במסגרת תרחישים רפואיים מדומים.

הצוותים הורכבו מחובשים ופראמדיקים, עובדים, מתנדבים בוגרים ומתנדבי נוער, אשר הוקפצו באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ להעניק טיפול רפואי במספר תרחישים במטרה לבחון כשירות ומבצעיות. בין התרחישים: החייאה, פצוע טראומה בתאונת דרכים, תרגול טיפול באירוע עם חומרים מסוכנים, חולה עם כאבים בחזה, טיפול באלרגיה חריפה (אנפילקסיס), טיפול בשבץ מוחי ועוד.

בסיום התחרות הגיעו צוותי מד״א למרכז הרפואי קפלן שם שמעו הרצאה מקצועית של מנהל המחלקה לרפואה דחופה ד״ר ארקדי שקליאר בנושא החייאה ואקמו, הרצאה שתואמה ע”י אחראית טראומה במחלקה לרפואה דחופה לירז דנין. לאחר ההרצאה הוכרזו הזוכים בתחרות: בקטגוריות הטיפול הנמרץ זכו במקום הראשון צוות מד”א מתחנת רחובות, ובקטגוריות האמבולנס זכו צוות תחנת בת ים של מד”א.

אופיר שיש, סגן מנהל רפואה ומפקח רפואי במרחב איילון של מד”א: “התחרות התקיימה במטרה לחזק ולשפר את כוננות הצוותים במצבי שגרה וחירום. פגשנו במהלך התחרות צוותי מד”א מקצועיים ומלאי מוטיבציה, שפעלו בשיתוף פעולה ובמוכנות שיא על מנת לסייע ולהציל חיים. אני מברך את הצוותים מתחנת בת ים ורחובות על הזכיה”.

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד”א: “מגן דוד אדום פועל כל העת, בין אירועי שגרה לחירום, על מנת לשמר את כשירות ומוכנות הצוותים. התחרות הראתה את יכולתם של הצוותים ואת ההון האנושי של מד”א, אשר מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. אני מברך את הזוכים וסומך בלב שלם על הצוותים המצילים חיים בשטח יום יום שעה שעה ומודה למרכז הרפואי קפלן על שיתוף הפעולה המקצועי”.

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן