news08.net/ads.txt

במוצ”ש הקרוב – סיכום חודש הגאווה במפגש זום עם הבמאי והיוצר תומר הימן; איטל בציר אלשיך: “הדרך לייצר שינוי עוברת גם דרך התרבות”

אחרי שחברי המועצה מטעם “רחובות חופשית מרצ” יזמו חלוקת דגלי גאווה לתושבים ולבתי עסק, הם חותמים את חודש הגאווה במוצ”ש הקרוב ומזמינים את הציבור למפגש מיוחד עם הבמאי תומר הימן והקרנת קטעים מסרטיו הגאים.

בתחילת החודש, יצאו ביוזמה איטל בציר אלשיך ואסף אל בר מ”רחובות חופשית מרצ”, יחד עם נציג הקהילה ברשימה -הרן יקיר, לחלוקת דגלי גאווה לתושבים ובתי עסק. במוצ”ש הקרוב (27/7), 20:30 יסכמו את חודש הגאווה במפגש זום עם הבמאי והיוצר תומר הימן. אירוע שיחתום את חודש הגאווה.

הבמאי הנודע הימן, חושף בסרטיו את יציאתו מהארון, מורכבות מערכת היחסים עם אמו והסביבה ומציב בפני החברה שאלות חברתיות, מוסריות ואנושיות. במפגש יקרין הימן קטעים מסרטיו המצליחים שחלקם זכו בפרסים בינלאומיים בהם: “מי יאהב אותי עכשיו”, “תומר והשרוטים”, “בובות נייר”, I Shot My Love, “בדרך הביתה” ו-“יונתן אגסי הציל את חיי”.

לדברי איטל בציר אלשיך: “הדרך לייצר שינוי עוברת גם דרך התרבות. זהו עוד אמצעי להגיע ולגעת בליבם של אנשים ולייצר שיח חשוב. שיח המאפשר להנציח את קיומן של קהילות שונות החיות במחיצתנו, לרבות הקהילה הגאה. קהילה המבקשת כמו כל אזרחית ואזרח להכיר בזכותן הטבעית להקים בית, משפחה ולהיות שווים פה, במדינה. אנחנו ב”רחובות חופשית מרצ” נמשיך לפעול בכל דרך, לנצל כל במה כדי לשאת ולהרים את דגל השוויון”.

עלמה קלברמן ונעמה כהן מייסדות קוויר בעיר: “חלמנו לא פעם להקרין גאווה – עכשיו זה קורה! תומר הימן והרזומה הארוך מכדי להתחיל בכלל, יפגוש אותנו במוצ״ש הקרוב ויספר מדם לבו. והחלק הכי טוב? בלי מסכות, בלי למצוא מה ללבוש – רק קליק ללינק בזום ואתם בעולם המופלא של הקולנוע הגאה של תומר הימן. אירוע גאווה מדהים שאנחנו רוצות לראות אתכם בו”.

צילום: שלו מימון

ההשתתפות כרוכה בעלות סמלית בסך 15 ש”ח בלבד. המפגש כולל גם דיון פתוח ומקומות לשאלות משתתפים. קישור להרשמה. דף הפייסבוק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן