במוצ”ש: תכנית הבכורה של “המירוץ למיליון”, העונה ה-6 בה מככבים הזמר הרחובותי רגב הוד ואישתו הלן – צפו בוידיאו

הזמר הרחובותי רגב הוד (37) ואישתו הלן (29), מעצבת אופנה במקצועה, הורים לאמה ואדל, משדרגים את מעמדם עם עליית תכנית הריאליטי “המירוץ למיליון” מחר (מוצ”ש, רשת ערוץ 2 – שיהפוך בקרוב לערוץ 13, 21:00). גם הדוגמן דניאל פרץ, המתגורר בתל אביב הוא תושב רחובות בעבר.

הזוג הוד, זכו לתגית הנחשקת “הזוג המצחיק”, בזכות החיבור הייחודי שלהם והסיפורים הרבים בהם הם משתפים את הציבור, בלי מניירות, בלי חשש ממה יגידו ועם המון הומור. כינוי נוסף לו הם זכו הוא “הזוג האפור” בשל הלבוש אותו בחרו עבורם הסטייליסטים של התכנית. הוד, אגב, שב רק לאחרונה מניו יורק מסיבוב הופעות ובהחלט צובר תאוצה בקריירה.

https://youtu.be/jGURLUmWKYc

זוג נוסף שתעניין בוודאי את התושבים בעיר הוא אליהו שבתאי בן ה26 ודניאל פרץ בן ה23, שני חברים טובים, גברים מטרוסקסואלים ודוגמנים -שכן פרץ הוא תושב רחובות בעבר שגדל והתחנך ב”דה שליט”. אנחנו כמובן נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן