news08.net/ads.txt

במטח האחרון: נפילה באזור רמלה | צפו בתמונות ובסרטון

הירי האחרון מכיוון רצועת עזה הרעיד את העיר רמלה. רקטה נפלה בשטחים פתוחים, אין פרטים על נפגעים אולם תושבים המחוברים לקבוצת חדשות 08 ששמעו את הדי הפיצוץ שלחו אלינו תמונות מזוויות שונות. הנפילה בין צומת הקרח – שם כזכור התרחשה נפילה שגבתה את חייהם של אב ובתו לבין שכונת אפקה. 

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל דיווח על נפילת טיל בשטח פתוח סמוך לכביש 44 – צומת הקרח. כוחות המשטרה והצלה בדרכם למקום. אנו קוראים לציבור, להישאר בקרבת מרחבים מוגנים, להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להוראות כוחות הביטחון. זמן קצר אחר כך מדווחת המשטרה כי בהמשך לדיווח על נפילה של טיל בשטח פתוח סמוך לכביש 44, מדיווח כוחות משטרה שהגיעו למקום, מתברר כי לא נפל טיל במקום אלא שריפה בלבד.

הערת מערכת: לא הגיוני שהיה כ”כ הרבה ירי לאזורינו ובכל יישוב מודיעים מהמשטרה כי “מדובר בשריפה”. אנו מבהירים כי מדובר ברקטות שנפלו בשטחים פתוחים – ולראייה התמונות. לשמחתנו אין נפגעים. לאחר שציינו את עמדתנו בפני גורם במשטרה, הוא השיב: “אולי חלק של טיל או המיירט נחת שם וגרם לשריפה”.

בכל עדכון נוסף – נשוב ונעדכן

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן