“מועדון דוקו לייף” מציג: הקרנת סרט הדוקו “המחיר האמיתי”

ב-26 ביוני מוצ”ש, 21:15, יוקרן סרט הדוקו המטלטל: “המחיר האמיתי” The True Cost. סרט תיעודי העוסק במחיר הכבד שמשלמת החברה והסביבה על צריכת אופנה והתעשייה שמאחוריה, המהווה כגורם השני בחשיבותו לזיהום הסביבתי. הסרט יוקרן באולם בימת הנוער, מחיר 20 ש”ח בלבד כולל הרצאה, שתייה חמה ועוגה (מומלץ להגיע עם כוס רב פעמית).

הסרט מוקרן במסגרת “מועדון דוקו לייף”, שמובילה ויזמה ח”מ איטל בציר אלשיך לפני כשנתיים, המציע סרטי דוקו בדגש על סוגיות חברתיות וסביבתיות לצד שיח פתוח והרצאה. הפעם, בתום הקרנת הסרט, יתקיים שיח עם מיטל פלג, חוקרת ומרצה על צריכת אופנה וצדק סביבתי המציינת: “לא תמיד הייתי סביבתנית, רחוק מזה. אם מישהו היה אומר לי לפני 5 שנים שאחתל בחיתול רב פעמיים ואמנע מלהיכנס ל-ZARA הייתי צוחקת לו בפנים ושולחת אותו לחבק עץ. מאז המון מים מזוהמים זרמו בנהרות ועברתי לצד שחוקי מי זיהם את הנהר ומי ייאלץ לשתות את המים המזוהמים”.

תקציר הסרט: זהו סיפור על הבגדים שאנחנו לובשים, על האנשים שעושים אותם ועל השפעת תעשיית האופנה המהירה והזולה בעולמנו המיוצרות בעיקר במדינות העולם השלישי. המחיר של הבגדים אמנם ירד אך העלויות האנושיות והסביבתיות גדלו לאין שיעור. בסרט ייחשף הקהל לסיפור שלא מסופר על תעשיית האופנה מתוך צילומים במקומות שונים בעולם, משדות הכותנה דרך המתפרות העלובות ועד חנויות המותגים ותצוגות האופנה. זהו סרט מטלטל שלא ישאיר אתכם אדישים.

לדברי ח”מ איטל בציר אלשיך: “מדובר בסרט חובה לכולם! מזמינה אתכם להגיע עם ילדיכם, כך שתוכלו לזכות בזמן איכות אך גם בהצצה חשובה ונדירה למחיר הכבד שמאחורי הצריכה של בגדים זולים שאנו מזמינים באתרי האינטרנט. מחיר שמשלמים בני אדם בכלל וילדים בפרט ברחבי העולם, הסובלים מתנאי עבודה מחפירים ופוגעניים, וגם מחיר סביבתי שכולנו משלמים כבר היום. בטוחה שהסרט ישנה לכם את זווית ההסתכלות על עולם האופנה בכלל וייתכן שתשקלו אף לצרוך בגדים מבוקר יותר”.

קישור לטריילר.
קישור להרשמה לסרט ולסדרת דוקו לייף.

להזמנת כרטיסים טלפונית: 08-9232200

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן