במעמד המפכ”ל: ניצב פרץ עמר מונה למפקד מחוז דרום

במשרד לביטחון פנים התקיים טקס הענקת דרגות ניצב ומינויים למפקדי מחוזות וראשי אגפים במשטרת ישראל. בצל הקורונה, הטקס התקיים במתכונת מצומצמת במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ”ל המשטרה רנ”צ יעקב שבתאי. בין מקבלי הדרגות גם ניצב פרץ עמר לתפקיד מפקד מחוז דרום.

ניצב עמר (59) הינו בוגר תואר ראשון בלימודי חינוך ותואר שני במנהל חינוך. מתפקידיו האחרונים: מפקד מחוז חוף, סגן מפקד מחוז דרום, מפקד מרחב נגב.

לדברי שבתאי: “ניצבת פה נבחרת איכותית, שתדע להוביל את הארגון קדימה במקצועיות וערכיות. הניצבים החדשים נבחרו מבין רבים וטובים כשדרה הפיקודית אשר תגשים את החזון והדרך של משטרת ישראל. מוטלת עלינו האחריות להמשיך להנהיג ולהוביל את הארגון בתקופה מאתגרת זו. יש לנו משטרה חזקה ועצמאית, השומרת על קיומה המתוקן של החברה, מהווה את המפתח לאיכות החיים במדינה, ועליה נסמך הביטחון האישי של האזרחים. בשל כך, אנו בוחרים לתפקידים הבכירים את הטובים שבטובים. רק כך, נמשיך להיות ציר חשוב ומרכזי בשמירת חוסנה ובטחונה של מדינת ישראל. אני משוכנע שנשכיל להיות גוף מגובש, עם אחדות מטרה, שיאפשר למשטרת ישראל לצעוד קדימה אל עבר היעדים שנגדיר, ולשרת יחד נאמנה את הציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן