news08.net/ads.txt

במקום השני באליפות הארץ בכדורסל של הישיבות התיכוניות: ישיבת הדרום מרחובות

ישיבת הדרום מרחובות במקום השני באליפות הארץ בכדורסל של כל הישיבות התיכוניות!

כ-30 ישיבות תיכוניות מכל קצוות הארץ לקחו חלק השנה באליפות הישיבות התיכוניות בכדורסל. משחקי הגמר של האליפות התקיימו בקרית החינוך של מכללת גבעת וושינגטון.

נבחרת הכדורסל של ישיבת בנ”ע הדרום מרחובות עברה בשבועות האחרונים שלב אחר שלב, והעפילה לאליפות היוקרתית! לאחר משחקי גמר מותחים במיוחד זכתה ישיבת בנ”ע הדרום במקום השני.

משחק הגמר הפגיש את ישיבת אמית כפר גנים עם ישיבת הדרום רחובות, שתי קבוצות פיזיות מאוד. המשחק היה מותח במיוחד וצמוד לכל אורכו והסתיים רק בתום הארכה. אחרי שיוויון דרמטי בתום הזמן החוקי, הלכו השתיים להארכה שגם היא הייתה צמודה מאוד ולבסוף ישיבת אמי”ת כפר גנים ניצחה את המשחק בתוצאה צמודה 59:55. במקום השלישי זכתה ישיבת אמית בר אילן. השחקן מתן גדסי מישיבת הדרום, בלט מאוד במשחק וזכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר. הוא קיבל מלגת לימודים בקורס מדריכי כדורסל בבית הספר ‘ליגה’ למאמנים ומדריכים בספורט במכללת גבעת וושינגטון.

המאמנים של הנבחרת שהביאו אותה כל הדרך לפסגה הם מורי הספורט של הישיבה רחמים גשה ויניב חמדני.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן