news08.net/ads.txt

במקרה של רעידת אדמה : אילת מתכוננת לתרחישי חירום

ריחוקה הגיאוגרפי ומיקומה הססמי של העיר אילת מחייב אותה למענים עצמאיים ראשונים אחרי התרחשות של רעידת אדמה הרסנית. במסגרת זו הקימה העירייה את יחידת סע”ר (סיוע חילוץ מהריסות עצמאי ראשוני) המונה כבר למעלה מ – 100 מתנדבים ומיישמת פרויקט ייחודי במימון האיחוד האירופי – “ריסק פק” המכין את בני המשפחה של המתנדבים להתמודד עם המצב בזמן שהם יהיו עסוקים בחילוץ וסיוע לאחרים.

בשבוע שעבר התקיימה סדנה ראשונה כחלק מפרויקט “ריסק פק”, בה השתתפו אנשי מפתח בתחום הביטחון בעיר, מתנדבים של מד”א ועיריית אילת. הפרויקט במימון האיחוד האירופי עוסק במוכנות המתנדבים בעיריית אילת ובמד”א במקרה של רעידות אדמה.  בפרויקט יוטמעו שתי טכנולוגיות במטרה לייעל את פעילות המתנדבים במקרה אסון. האחת, אפליקציית הדרכה משולבת משחק, למתנדב ובני משפחתו. השנייה, מערכת שליחת הודעות וריכוז כל ארגוני המתנדבים לפלטפורמה אחת בשילוב כלי סינון מתקדמים.

במסגרת הפרויקט יתקיימו מספר סדנאות כולל מחקר וקבוצות מיקוד, שתכליתן להוביל את המתנדבים במד”א ובעיריית אילת שעוברים הכשרות מדי שנה, להכין את המשפחה שלהם ואת ביתם למקרה של רעידת אדמה. המטרה היא כאמור שהמתנדבים יוכלו לסייע בשעת חירום בראש שקט, כשהם יודעים מראש שבני משפחתם ערוכים ומוגנים. פרויקט זה, הנו אחד משישה פרויקטים המיושמים באילת וממומנים על ידי האיחוד האירופי, בעלות כוללת של 3 מילון אירו וזאת, לצד זכייתה של העיר אילת כחלק מ-100 ערים באירופה שיכללו בתכנית “הוריזן אירופה” להפיכתן לערים חכמות ומאופסות פליטת פחמן.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן