במשך שעות עמדתי צמוד לדלת של הממ״ד עם סכין

כך תיאר שלו, רק בן 17 משדרות, כאשר סיפר לנו את הסיפור שלו מאותה שבת נוראית ב7/10, במהלך הכנס הבינ״ל שהובילו מועצת התלמידים והנוער הארצית.

כנס בין לאומי בהובלת מועצת התלמידים והנוער הארצית בשם ״light the rights״ בו לקחו חלק מאות בני נוער יהודים מרחבי העולם התקיים אתמול.

מועצת התלמידים והנוער הארצית בשיתוף עם משרד התפוצות, יונייטד ועמ״י יזמו את הכנס לציון יום זכויות האדם הבינלאומי המתקיים השבוע ולציון חודשיים לאסון השבעה באוקטובר ופרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״.

במהלך הכנס התקיים פאנל בו הושמעו סיפורם של עמנואל עבדי תלמידה בכיתה י״ב, אחייניתו של חנן יבלונקה שנחטף מפסטיבל נובה, שלו נידם בן נוער שפונה משדרות וליבי גילאי תלמידה מרחובות שסיפרה על החיים בישראל בצל האזעקות.

דניאל בראון, משפיען עם 4M עוקבים בטיקטוק העביר הרצאה על חשיבות ההסברה והאמפקט של בני הנוער כחלק מהמערך הלוחמה בעורף.

בנוסף, התקיים שיח בקבוצות בעברית, אנגלית וספרדית של בני נוער מישראל ויהודים מרחבי העולם – במטרה לשמוע מה מרגישים בני נוער בארץ, לשתף בחוויות ולצאת לפעולות הסברה בינלאומיות.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

צילום: ללא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן