השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר הערב [שבת] בהתייחסות ראשונה לעסקה הנרקמת מול חמאס:
"מטרתה המרכזית של המלחמה היא מיטוט חמאס. הבטחה באשראי של "פירוז הרצועה" בעתיד ועסקה חלקית כעת שכוללת נסיגת כוחות צה"ל משטחים שנכבשו, שחרור מאות מחבלים רוצחים, והנשמת חמאס בכמויות סיוע הומניטרי – מרחיקים אותנו מהשגת המטרה הזו, ומהווים פרס לטרור. הדרך היחידה להכרעה והשבת חטופינו בביטחון היא בכיבוש מלא של הרצועה, הפסקה מוחלטת של הסיוע ה"הומניטרי" ועידוד הגירה. אני קורא לראש הממשלה לסגת ממתווה הכניעה, ולשוב למתווה ההכרעה".
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









