news08.net/ads.txt

בן מיעוטים תקף את מנכ”ל עיריית לוד באמצעות פטיש: “הוא אמר: ‘זה התפקיד שלך? עכשיו אני אראה לך מה התפקיד שלי'”

במשטרת ישראל התקבל דיווח על שני עובדי עיריית לוד שהותקפו במהלך נסיעתם בעיר, ע”י חשוד שניפץ את שמשות הרכב שלהם באמצעות פטיש וגרם נזק לרכב, ללא נפגעים. מהאירוע עולה כי בן מיעוטים תושב לוד בן 24, תקף את מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס 
וניפץ את שמשות הרכב שלו בעזרת פטיש כבד. אטיאס הגיש תלונה במשטרה.

 

“צילמתי את זה בוידאו והזמנתי משטרה”, סיפר אטיאס בשיחה עם ערוץ 7. “הכוונתי את הניידת שהגיעה והלכתי איתם יחד לאדם שניפץ את השמשות”.

מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי יש לאותו אדם סכסוך עם בנו וכי הרכב אותו ניפץ היה רכבו של בנו. “ראיתי את הבן שלו עומד בצד עם מוט ברזל”, הוא הוסיף. “הבנתי שיש התרחשות, אבל מכיוון שכבר הגיעה המשטרה עזבתי את המקום”.

אטיאס המשיך בסדר היום שלו ונסע לסיור שגרתי באחד הפארקים. כשחזר לרכבו חיכה לו שם אותו ערבי מצויד במוט ברזל. “הוא התקרב אלי ושאל אותי ‘מי אתה?'”, סיפר. “אמרתי לו ‘אני מנכ”ל עיריית לוד’.

“הוא שאל אותי אם אני התקשרתי למשטרה ואמרתי לו שכן, אז הוא שאל למה התקשרת למשטרה ואמרתי לו שזה התפקיד שלי, לשמור על הסדר בעיר לוד. ואז הוא אמר: ‘זה התפקיד שלך? עכשיו אני אראה לך מה התפקיד שלי'”.

בשלב זה הולך הערבי לרכבו ומניע אותו. “בינתיים נכנסתי לאוטו”, סיפר אטיאס. “הוא חזר עם פטיש גדול, הלך לשמשה האחורית שלי וניפץ אותה. הוא הגיע לשמשה האחורית שמאלית וניפץ אותה עם הפטיש, הוא התקרב אליי והניף את הפטיש. הייתה איזו חצי שנייה שהסתכלתי עליו לפנים ובאותו רגע הוא עצר ולא המשיך לנפץ את השמשה ואת הפנים שלי. הוא הניף עלי את הפטיש אבל לא הוריד אותו עלי”.

אטיאס הוסיף: “הוא רץ לרכב שלו וברח. רדפתי אחריו תוך כדי שאני מתקשר למשטרה והוא הצליח לברוח. כשהוא ראה את המבט שלי לדעתי הוא הרגיש שזה יעלה לו מחיר יקר מידי לתקוף אותי”. לדבריו, “זאת לא תופעה רגילה בלוד, אבל אנחנו נמצאים בגל של אלימות, בעיקר של ירי, ואנחנו מתמודדים עם הגל הזה”. עם תום המרדף אחריו נסע אטיאס לתחנת המשטרה והגיש כנגד הערבי שתקף אותו תלונה. “אני מניח שהוא יעצר בשעות הקרובות”, אמר.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן