news08.net/ads.txt

בן עשר וחצי מרחובות ננשך ע”י אמסטף

איתי ביכלר, בן 10.5 הובהל על ידי מד”א למלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית לאחר שננשך לפני שעה קלה על ידי כלב מסוג אמסטף. הוא קיבל במקום טיפול מצוות איחוד הצלה ומצוות מד”א, והגיע לקפלן להמשך טיפול.

אופיר ביכלר, אביו של איתי: “איתי התלווה לאימו, אפרת, לאסוף את אחותו מבית הספר יחד עם שתי הכלבות הקטנות שלנו. פתאום משום מקום הגיח כלב מסוג אמסטף ואחז במלתעותיו האימתניות את הכלבות, אחת אחרי השניה, תוך שאיתי ואימו נאבקים בכלב לשחרר את הכלבות ממלתעותיו. איתי ניסה להרים את הכלבה שלנו וננשך ביד על ידי האמסטף”.

ד”ר מורן שפלר גל, מ”מ מנהלת מלר”ד הילדים בקפלן:”איתי עבר חוויה קשה, במהלכה הותקפו שני הכלבים שלו, במהלך חילוצם ננשך ונפצע בשתי כפות הידיים, עם חתכים ופציעות מעיכה, לאור שמצבו קל והינו מחוסן נזקק לחיטוי, חבישה וטיפול אנטיביוטי סיסטמי. בישראל האמסטף הוגדר ככלב מסוכן בעקבות מספר מקרים של תקיפה ונשיכה”.

אפרת, אימו של הילד אומרת: “היה מדובר במחזה אימה, שנמשך כנצח. ראינו את הכלבות מרוטשות, הרגשנו חסרי אונים. אני לא מאמינה שכלב כזה משוחרר ככה באופן חופשי ויכול לתקוף. באינסטינקט תפסתי את הכלב עד שיגיע ההסגר, כדי שלא יפגע באנשים נוספים. אופיר, אביו של איתי קשר אותו במהירות עד להגעת השירות הוטרינרי”.

אופיר מוסיף: “לא פעם מתלוננים באזור שרונה על כלבים משוטטים והנושא חייב לקבל עדיפות בטיפול”.

מעיריית רחובות נמסר בתגובה:  “כלב הפיטבול שנשך היום את הילד ואת כלבי היורקשייר נתפס על ידי השירות הוטרינרי העירוני מייד עם קבלת הדיווח על האירוע. הכלב נמצא כעת בהסגר והשירות הוטרינרי מתחקה אחר זהות הבעלים (שאינו תושב רחובות). תלונה הוגשה במשטרה מטעם השירות הוטרינרי העירוני כנגד מי שהחזיק את הכלב בזמן האירוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן