בן 15 הובהל במצב קשה ולא יציב לאסף הרופא לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות ברמלה

סמוך לשעה 11 בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצוע מארוע אלימות ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא נער בן 15 במצב קשה ולא יציב.

חובש רפואת חירום במד”א דוד מעטוף סיפר: “כשהגענו למקום הובילו אותנו לאחד הבניינים במתחם. הנער היה בהכרה וסבל פציעה מדממת במפלג גופו העליון, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב”.

ממשטרת ישראל נמסר: “במשטרה התקבל דיווח לפני זמן קצר על קטטה בין שני קטינים בבית ספר ברמלה. אחד מהקטינים נדקר באורח קשה (עפ”י גורמי רפואה) ופונה לבית החולים אסף הרופא. כוחות משטרה במקום לבירור נסיבות האירוע”.

מאיחוד הצלה נמסר: “צוותי רפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לנער שנפגע באורח קשה בבית ספר ברמלה”. ארנון אברהם חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בנער שנפצע קשה לאחר שלדברי חבריו נדקר במהלך קטטה בין נערים בבית הספר. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה”.

ישראל פרץ חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין במצב בינוני עד קשה”.

מעירית רמלה נמסר: “לצערנו הרב התרחש אירוע אלימות חריג בין שני תלמידים שהסתיים בדקירה של אחד מהם במהלך הפסקה בבית הספר ברנקו וייס שבעיר. הנער הפצוע הועבר להמשך טיפול בבית החולים לאחר טיפול מקומי של צוותי רפואה, המשטרה עצרה את הדוקר והחלה בחקירת פרטי האירוע. יובהר כי העירייה רואה את האירוע בחומרה רבה וכי לא תאפשר אירועי אלימות בכלל ובמוסדות החינוך בפרט. יודגש כי ע״פ חוזר מנכ״ל משרד החינוך, לא ניתן לערוך חיפוש בגוף התלמיד ובחפציו בעת כניסה או שהיית תלמידים בבתי הספר”.

(צילום אילוסטרציה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן