news08.net/ads.txt

בן 17 הותקף ונחבל על ידי בני גילו; פקד בת-אל קפלן: “ננקוט באפס סבלנות כלפי נערים הבוחרים לפרוע את החוק”

לפני מספר שעות התקבלה תלונה במרכז השירות לאזרח של משטרת אילת, ע”י קטין בן 17 מלווה באמו, שטען כי הותקף על ידי שני נערים בגילו שגרמו לו לחבלות בגופו וכי בעקבות האירוע נזקק לטיפול רפואי. עוד ציין כי זהותו של אחד מהם ידועה לו. עם פתיחת התיק הועבר הטיפול לבלשי מחלק הנוער – שכן מדובר בקטינים – ובפעולות מהירות הצליחו הבלשים לאתר את הקטין שזוהה ע”י הקורבן ועיכבו אותו לחקירה.

בחיפוש על גופו של הנער שנתפס נמצא אולר. הקטין נחקר בחשד לביצוע עבירות תקיפה הגורמת חבלה והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. בתום חקירתו נעצר. היום (רביעי) בדיון שנערך בבימ”ש השלום בפני כבוד השופט, מרדכי (מוטי) לוי, סגן נשיא בימ”ש השלום אילת, הוארך מעצרו של הקטין ביומיים.

פקד בת-אל קפלן, ראש מחלק נוער במשטרת אילת: “מחלק הנוער במשטרת אילת עושה כל שביכולתו למנוע עבירות אלימות בקרב בני הנוער בעיר, בפעולות מניעה ואכיפה גלויות וסמויות. אנו ננקוט באפס סבלנות כלפי נערים הבוחרים לפרוע את החוק ולהתנהג באלימות. העשייה המשטרתית מלווה בשיתוף פעולה מלא של צוותי החינוך וההוראה בבתי הספר בעיר, ללא שיתוף פעולה זה עבודתנו לא תתאפשר״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן