news08.net/ads.txt

בן 17 מדימונה הצית את רכבם של הוריה של בת זוגו לשעבר

גם שותפו לעבירה שהינו בגיר תושב דימונה בן 23 – נתפס

פעילות מהירה של תחנת משטרת דימונה הובילה למעצרם של חשודים בהצתת רכב ובתום החקירה, הוגש כנגדם כתב אישום.

בפעילות שוטרי תחנת דימונה של מרחב הנגב, נעצרו לפני כחודש, שני חשודים במעורבות להצתת רכב ברחוב דרך השלום בעיר דימונה. כתוצאה מהמעשה, נגרם נזק לרכב ללא נפגעים באירוע.

יום למחרת האירוע, בפעילות ממוקדת של חוקרי התחנה, נעצר החשוד הראשון שהינו קטין בן 17 ולאחר פעילות מאומצת, גלויה וסמויה, תוך איסוף ראיות וממצאים שונים נתפס גם שותפו לעבירה שהינו בגיר תושב דימונה בן 23.

במסגרת פעולות חקירה נקשר מעורבותם של החשודים בביצוע עבירה, שקדם לה תכנון מוקדם, להצית את רכבם של הוריה של בת זוגו לשעבר של הקטין וזאת על רקע סכסוך בין הקטין להוריה.
עם סיום החקירה ולאחר שחוקרי תחנת דימונה הצליחו לבסס תשתית ראייתית כנגד החשודים, הוגש אתמול ע”י פרקליטות מחוז דרום, בבית משפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד כל פורע חוק שיפגע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן