news08.net/ads.txt

בן 27 נעצר בחשד למעשה סדום בקטינים באמצעות פרופיל האינסטגרם itai.levi2020

בשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה 105 בלהב 433, בעקבות הצטברות חומרי חקירה בנוגע לפגיעה מינית של קטינים. החקירה הובילה למעצרו של חשוד בן 27, שיצר קשר עם קטינים בני 10-16 באמצעות פרופיל האינסטגרם itai.levi2020, וקיים עימם שיחות וידאו מיניות, שכללו העברה של תמונות וסרטונים מיניים בעלי תכנים פדופילים.

עוד עלה בחקירה כי החשוד נפגש עם קטינים בני 14 וביצע בהם מעשי סדום במספר הזדמנויות שונות ובטלפון הנייד של החשוד נמצאו חומרי תועבה רבים. עם המעבר לחקירה גלויה, נעצר החשוד בתאריך 14.12.21 ומעצרו הוארך בפעם השנייה עד לתאריך 22.12.21, בחשד למעשה סדום בהסכמה שהושגה במרמה, מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין, הטרדה מינית והעברת מידע כוזב במחשב.

יחידה 105, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, משקיעה מאמצים רבים לאיתור חשודים המבקשים לפגוע בילדים ברשת ובמרחב הפיזי, במטרה למנוע את העבירות ולהעמיד לדין את העבריינים.

ממשטרת ישראל נמסר: “אנו קוראים להורים לגלות מעורבות בהתנהלות ילדיהם ברשת: אף אחד לא רשאי לבקש מהם תמונות עירום או לחשוף אותם לתכנים פוגעניים או מיניים תוך הסתרה מההורים. הבטחות מפתות מדי ולא מציאותיות משמשות בדרך כלל כדי לפתות נערות ונערים לפתח קשר ולמסור מידע אינטימי. אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים לפנות למוקד 105 הפועל 24/7”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן