news08.net/ads.txt

בן 35 מלוד חשוד בצריכת שירותי מין מקטינים – בתשלום

עצור

במשטרת ישראל התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה בחשד לצריכת זנות מקטין ועבירות מין נוספות ע”י מספר בגירים מרחבי הארץ. חקירת המשטרה שנוהלה בתחנת מודיעין, העלתה כי קטין – נער בן 16, תושב העיר, התכתב עם גברים בגירים באתרים מוכרים של הקהילה הלהט”בית באינטרנט והציע להם שירותי מין בתמורה לתשלום.

מספר בגירים יצרו קשר עם הקטין ויזמו איתו מפגשים רבים שהתקיימו ברכבם או בדירות, במהלכם קיימו איתו יחסי מין בתמורה לתשלום כספי, סמים או אלכוהול. היום (שלישי), עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, נעצרו 3 חשודים בהם גבר בן 35 מלוד, בן 31 ממודיעין ובן 52 מושב בשרון, לאחר שהצטברו נגדם ראיות רבות על שירותי מין שקיבלו מהקטין בתמורה לתשלום. בחיפוש שנערך בבתיהם נתפסו מוצגים רבים.

היום בצהריים יובאו שלושת החשודים לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בראשל”צ. ממשטרת ישראל נמסר כי “עבירות מין ובדגש נגד קטינים הנן מהקשות והמורכבות בהן משטרת ישראל מטפלת וחוקרת, תוך הקפדה על הרגישות הנדרשת אל מול הקורבנות, ובמטרה להגיע לחקר האמת ולהביא את החשודים לדין”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן