news08.net/ads.txt

בנט: אם התחלואה תעלה, ייתכן שנבטל אירועים גדולים בחנוכה

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר אמש בדיון בקבינט הקורונה כ ייתכן שייאלצו לבטל אירועים גדולים בחנוכה אם תהיה עלייה משמעותית בתחלואת הקורונה.

עוד אמר כי ייעשו בדיקות אנטיגן לכל התלמידים אחרי החזרה ללימודים מחופשת חנוכה. הדיון מגיע לאחר שבועות ארוכים שהקבינט לא התכנס, וברקע העלייה במקדם ההדבקה.

לקראת הישיבה, שיגרו המומחים המלצות לשרים לפיהן יש לנקוט צעדים לבלימת התחלואה כבר כעת. זאת, ללא תלות בשאלה אם מגמת העלייה תימשך ותחריף בתקופה המידית. כמו כן, המליצו לא להסתמך רק על החיסונים ולנקוט בצעדים נוספים לבלימת התחלואה. נכון להיום, האוכלוסייה שטרם התחסנה כוללת 700 אלף שלא התחסנו כלל, 300 אלף מחלימים, וכן 1,200,000 ילדים בגילאי 11-5 שזכאים כעת להתחסן.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בישיבה כי ייעשו בדיקות אנטיגן לכל התלמידים אחרי החזרה ללימודים מחופשת חנוכה. עוד אמר כי “על שרי הממשלה לתת רוח גבית למבצע חיסוני הילדים של משרד הבריאות”. הוא הוסיף כי צריך לעודד אנשים לחסן את ילדיהם ולהסביר שהחיסון בטוח אבל ההחלטה היא לא להפעיל לחץ באמצעות תמריצים כפי שהיה עם חיסוני המבוגרים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן