בנט: “החל מיום שלישי הקרוב גם הילדים יוכלו להתחסן”

ראש הממשלה נפתלי בנט מעדכן כי החל מיום שלישי הקרוב גם הילדים יוכלו להתחסן ואומר כי יקח השבוע את בנו הקטן, דוד, להתחסן. בנט גם התייחס לחששות של ההורים: “התשובה שלי לחששות הללו: שקיפות מוחלטת אנחנו נחשוף את כל המידע המדעי המוסמך בפניכם, ההורים – ואתם תקבלו החלטה”

אני יודע שיש רגישות מסוימת סביב העניין הזה”, כתב היום (שישי) ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו, “יש הרבה אנשים שחוששים לחסן את הילדים, והם לא בהכרח ‘מתנגדי חיסונים’ או כאלה שקונים תיאוריות קונספירציה הזויות. התשובה שלי לחששות הללו: שקיפות מוחלטת. אנחנו נחשוף את כל המידע המדעי המוסמך בפניכם, ההורים – ואתם תקבלו החלטה. בדיוק כפי שפתחנו את דיוני הצוות לטיפול במגפות לצפייה”. הוא הודיע: “אני אקח השבוע את בני הקטן, דוד, להתחסן”.

בנט הוסיף: “העולם, בעיקר מערב אירופה, בתוך גל אדום של קורונה. אנחנו נחושים לשמור על אזרחי ישראל מפני המחלה ומפני ההשלכות הכלכליות שלה. זהו ‘גל הילדים’. 49% אחוז מהמאומתים הם בגילאי 0-11. החיסון הזה יחסוך המון בידודים מיותרים, אבל יש פה גם עניין בריאותי חשוב – התופעות של מה שנקרא ‘LONG COVID’ עלולות ללוות ילדים שחלו במשך שנים. פשוט להרוס להם את העתיד”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן