news08.net/ads.txt

בנט: להפסיק בידודי תלמידים בערים הירוקות החל מהשבוע הבא | כל הפרטים

רה”מ נפתלי בנט הנחה לפני זמן קצר (רביעי) את הצוות הפעולה להתמודדות עם הקורונה להתקדם להפסקת בידודי התלמידים בערים הירוקות כבר בשבוע הבא.

“במסגרת החשיבה המחודשת ועל רקע צליחת הגל הרביעי – המספרים צונחים כל יום – אני מבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידים בערים ירוקות כבר לשבוע הבא”, אמר בנט. “לא לחכות עד ה-15 באוקטובר אלא להציג משהו חכם ויעיל עוד לפני”.

בנט המשיך: “העיקרון הוא: בדיקות במקום בידודים. לדוגמא, אבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידי בתי ספר בערים ירוקות ע”י צוותים של מגן חינוך שיבצעו בדיקה פיזית בכיתות. אני מבקש מכם לבוא עם פתרונות. אני רוצה לתת שקט נפשי להורים שיוכלו לצאת לעבודה ולשלוח את הילדים לבתי הספר, ולסיים את תקופת חוסר הוודאות. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למגמת תחלואה יורדת, ומצד שני לא לאפשר הדבקות המוניות. יש כאן איזון עדין”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן