news08.net/ads.txt

בניגוד להוראות משרד החינוך: מודעות פרסום בחסות העירייה חולקו בבתי הספר ובגנים

ביום חמישי הגיעו תלמידים וילדי גנים ממוסדות חינוך רבים בקריית גת עם חוברת פרסום שיווקו שיזמה העירייה. החוברת כללה חומר פירסומי על אגפים בעירייה, ומודעות של גופים מסחריים חלקם עבור תשלום מלא. משרד החינוך: חלוקת חוברות פרסומיות אסורות לחלוטין בתוך מוסדות חינוך.

למשרד החינוך הנחיות ברורות בכל הקשור בנושא האיסור של שילוב פרסומת מסחרית,  במוסדות החינוך, ובכלל זה את האיסור לחלק במוסדות חינוך כל חומר שיווקי או פרסומי ואת האיסור של מתן חסות או המלצה על ידי עובדים במערכת החינוך.  ברור הוא שבעיריית קריית גת האיסור הזה ברור וידוע, גם אם מדובר במודעות של עסקים מקריית גת, למרות זאת ביום חמישי חילקו המורים בכיתות הנמוכות וגננות חוברת פרסומית שמכילה גם מודעות בתשלום. החוברות חולקו בתוך כיתות הלימוד בידי המורים.

שלא לציטוט מסרו מספר מורים כי ערמות של חוברות כאלה הגיעו לבתי הספר והם המורים קיבלו הנחיה לחלק אותן בסוף השיעור לתלמידים.

תגובת משרד החינוך:
משרד החינוך מעודד רכישת תוצרת מקומית, בפרט לנוכח  צו השעה, המכתיב לנו לנהוג ביתר סולידריות חברתית לאומית ולעודד את הצמיחה במשק. אולם לצד פעולות חינוכיות אלו, בחוק סייגים ברורים, האוסרים חשיפת תלמידים לתוכן פרסומי ומסחרי בתוך מוסדות חינוך. לפיכך נדרשה עיריית קריית גת לפעול בהתאם ולמצוא חלופות לחלוקת החומר הפרסומי מחוץ למוסדות החינוך. בד בבד הונחתה לפנות למשרד החינוך, לוועדה הדנה בשילוב פרסומת מסחרית במוסדות חינוך.

מעיריית קריית גת לא נמסרה תגובה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן