news08.net/ads.txt

בניין חדש בן 6 קומות ייבנה ברחוב גורודיסקי

נ נווה הדמיה גורדוסקי

“נ. נווה חברה לבנייה” חתמה על חוזה לבניית בניין מגורים בן 6 קומות ברחוב גורודיסקי 26 פינת חיים סירני ברחובות, בניין בו יבנו 11 יח”ד. הדיירים, קבוצת רוכשים, יזכו (בין היתר) בשירות לקוחות צמוד מטעם החברה שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת

נ. נווה חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים, חתמה על חוזה עם קבוצת רוכשים, במסגרתו החברה תבנה בניין מגורים חדש בן 6 קומות ובו 11 יחידות דיור, בנות 3-5 חדרים, עם מעלית וחניה. בימים אלו לאחר שהחברה כבר הרסה את המבנה הישן עליו פעל בעבר גן ילדים פרטי, החלה החברה בבניית יסודות המבנה החדש, ברחוב גורודיסקי 26, פינת חיים סירני בצפון רחובות.

הבניין החדש נבנה על מגרש בשטח של כ-660 מ”ר ויכלול 1,270 מ”ר בנוי, בתכנון לא שיגרתי שיכלול מגוון עיצובים לדירות בוטיק בנות 3-5 חדרים, כאשר בכל קומה יהיו 2 דירות ועוד קומת גג בה תהיה דירת פנטהאוז אחת על כלל שטח הקומה, כולל מרפסת גג מרווחת. הפרויקט יכלול מעלית וכמו כן חנייה לכל דירה. עבודת הבנייה בפרויקט מתוכננת להסתיים בחודש מארס 2018. הדירות יימסרו לקבוצת רוכשים המשמשים למעשה גם יזם הפרויקט. מ.ד. אשכנזי ישמש כאדריכל הפרויקט וקונסטרוקטור הפרויקט הוא דוד ציזלינג.

המהנדס ניר נווה, מנכ”ל “נ. נווה חברה לבנייה”, אומר: “בזכות יישום שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה החברה מסיימת לאחרונה את רוב הפרוייקטים שלה לפני לוחות הזמנים שסוכמו, בפער משמעותי של כמה חודשים, ומשלימה את רוב הפרוייקטים במספר רג’קטים נמוך במיוחד ואף חד ספרתי. כחלק ממדיניות השירות של “נ.נווה” הדיירים החדשים יזכו לא רק בבנייה ברמה גבוהה אלא אף ממוקד שירות לקוחות ייחודי שיעניק לדיירים מענה (ללא תשלום) לטיפול בתקלות בנייה, חשמל וצנרת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן